اخبار داغ

حواشی سفر وزیر ارتباطات به فردوس؛

وقتی فردوس 29 روستا دارد اما واعظی 43 روستا را اینترنت دار می کند!/ از رسمیت افتادن شورای اداری با زدن سوت و کف

وقتی فردوس 29 روستا دارد اما واعظی 43 روستا را اینترنت دار می کند!/ از رسمیت افتادن شورای اداری با زدن سوت و کف
در حالی که شهرستان فردوس 29 روستا دارد، اما وزیر ارتباطات از اینترنت دار کردن 43 روستای این شهرستان خبر می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شنبه 26 فروردین ماه به خراسان جنوبی سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی هدف از این سفر خود را افتتاح تعدادی از طرح های مخابراتی و فناوری دانسته است، در حالی که برخلاف سفر نیم روزه قبلی اش، این بار دو روز در استان ماند و به شش شهرستان سفر کرد که طی همه این سفرها، وی به بیان اقدامات دولت و در واقع نوعی بزرگنمایی و مبالغه گویی از این خدمات پرداخت.

,

, ,

یکی از سفرهای شهرستانی وزیر ارتباطات به شهرستان فردوس بودو واعظی در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: تاکنون تنها 8 روستای شهرستان فردوس از اینترنت برخوردار بوده است و در این سفر با افتتاح تعدادی از طرح ها، تعداد 22 روستا از اینترنت بهره مند می شوند و دو شهر فردوس و اسلامیه نیز به اینترنت نسل 3 و 4 مجهز می شوند.

,

 

,

وی افزود: 13 روستای دیگر شهرستان فردوس هم تا پایان دولت یازدهم از اینترنت بهره مند می شوند که در این خصوص بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر سرمایه گذاری خواهد شد.

,

 

,

اما آمارهای آقای وزیر در خصوص شهرستان فردوس اندکی قابل تامل و در واقع متناقض است. بر اساس آمارهای واعظی  تعداد 8 روستا  از قبل اینترنت داشته اند، تعداد 22 روستا در این سفر از اینترنت بهره مند می شوند و 13 روستای دیگر شهرستان نیز تا پایان دولت یازدهم از اینترنت بهره مند می شوند؛ که جمع این آمار 43 روستا می شود. 8+22+13=43

,

 

,

این آمار در حالی توسط وزیر ارتباطات ارائه شده است، که بر اساس آمار آخرین سرشماری نفوس و مسکن، تعداد کل روستاهای شهرستان فردوس 29 روستا است که از این تعداد 25 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار و 4 روستا هم دارای جمعیت زیر 20 خانوار هستند، همچنین این نکته هم وجود دارد که قطعا ایجاد زیرساخت های ارتباطات و فناوری در روستاهای کمتر از 20 خانوار هیچ توجیه اقتصادی ندارد و از سوی دیگر هم اینگونه روستاها جمعیت باسواد و جوان قابل توجهی برای استفاده از این فناوری ها ندارد.

, این آمار در حالی توسط وزیر ارتباطات ارائه شده است، که بر اساس آمار آخرین سرشماری نفوس و مسکن، تعداد کل روستاهای شهرستان فردوس 29 روستا است که از این تعداد 25 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار و 4 روستا هم دارای جمعیت زیر 20 خانوار هستند، همچنین این نکته هم وجود دارد که قطعا ایجاد زیرساخت های ارتباطات و فناوری در روستاهای کمتر از 20 خانوار هیچ توجیه اقتصادی ندارد و از سوی دیگر هم اینگونه روستاها جمعیت باسواد و جوان قابل توجهی برای استفاده از این فناوری ها ندارد., این آمار در حالی توسط وزیر ارتباطات ارائه شده است، که بر اساس آمار آخرین سرشماری نفوس و مسکن، تعداد کل روستاهای شهرستان فردوس 29 روستا است که از این تعداد 25 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار و 4 روستا هم دارای جمعیت زیر 20 خانوار هستند، همچنین این نکته هم وجود دارد که قطعا ایجاد زیرساخت های ارتباطات و فناوری در روستاهای کمتر از 20 خانوار هیچ توجیه اقتصادی ندارد و از سوی دیگر هم اینگونه روستاها جمعیت باسواد و جوان قابل توجهی برای استفاده از این فناوری ها ندارد.,

 

,

با توجه به آمارهای نجومی و غیرواقعی دولتمردان تدبیر و امید که این روزها با اهداف انتخاباتی در محافل و مجالس مختلفی مطرح می شود، احتمالا افزوده شدن 14 روستای دیگر به تعداد روستاهای شهرستان فردوس هم از دستاوردهای بزرگ این دولت آن هم در ماه های پایانی عمر آن است که جا دارد از این خدمات و تدابیر دولت برای توجه ویژه به خراسان جنوبی در زمینه افزایش دادن تعداد روستاها تشکر کرد.

,

, ,

یکی دیگر از حواشی این جلسه شورای اداری که به عنوان اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردوس در سال 96 و با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، حضور تعدادی از افراد غیر مسئول در این جلسه بود. در حالی که در شورای اداری تنها مدیران درجه اول شهرستان حضور پیدا می کنند و وقتی این جلسه با حضور یک مقام ارشد مثل وزیر برگزار شود؛ حضور افراد در این جلسه خاص تر هم می شود، اما انگار این جلسه از شورای اداری فردوس، یک جلسه عمومی بود.

, حضور تعدادی از افراد غیر مسئول در این جلسه بود. در حالی که در شورای اداری تنها مدیران درجه اول شهرستان حضور پیدا می کنند و وقتی این جلسه با حضور یک مقام ارشد مثل وزیر برگزار شود؛ حضور افراد در این جلسه خاص تر هم می شود، اما انگار این جلسه از شورای اداری فردوس، یک جلسه عمومی بود.,

 

,

همچنین وقتی مجری این جلسه نام امیرحسنخانی و استاندار را بیان کرد، تعدادی از افراد که در واقع همان اعضای غیرخاص جلسه بودند شروع به کف و سوت زدن کردند ، و در واقع به نوعی نشان دهنده این بود که این حرکت از قبل تعیین شده باشد. اما در حالی که شورای اداری مهم ترین و رسمی ترین جلسه هر شهرستان برای تصمیم گیری های مهم است؛ حضور افراد غیر مسئول و باز کف و سوت زدن در این شورا، شأن جلسه را پایین آورد.

, همچنین وقتی مجری این جلسه نام امیرحسنخانی و استاندار را بیان کرد، تعدادی از افراد که در واقع همان اعضای غیرخاص جلسه بودند شروع به کف و سوت زدن کردند ، و در واقع به نوعی نشان دهنده این بود که این حرکت از قبل تعیین شده باشد. اما در حالی که شورای اداری مهم ترین و رسمی ترین جلسه هر شهرستان برای تصمیم گیری های مهم است؛ حضور افراد غیر مسئول و باز کف و سوت زدن در این شورا، شأن جلسه را پایین آورد., همچنین وقتی مجری این جلسه نام امیرحسنخانی و استاندار را بیان کرد، تعدادی از افراد که در واقع همان اعضای غیرخاص جلسه بودند شروع به کف و سوت زدن کردند ، و در واقع به نوعی نشان دهنده این بود که این حرکت از قبل تعیین شده باشد. اما در حالی که شورای اداری مهم ترین و رسمی ترین جلسه هر شهرستان برای تصمیم گیری های مهم است؛ حضور افراد غیر مسئول و باز کف و سوت زدن در این شورا، شأن جلسه را پایین آورد.,

 

,

از نگاه طنز هم می توان گفت که انگار برخی از دوستان جلسه شورای اداری رو با ورزشگاه اشتباه گرفته بودن و به همین دلیل احتمالا جلسه بعدی شورای اداری بدون حضور تماشاگر برگزار بشه!!!

, از نگاه طنز هم می توان گفت که انگار برخی از دوستان جلسه شورای اداری رو با ورزشگاه اشتباه گرفته بودن و به همین دلیل احتمالا جلسه بعدی شورای اداری بدون حضور تماشاگر برگزار بشه!!!,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه