اخبار داغ

یادداشت:

تحریف دستاوردهای دولت به دست خود دولتی ها/مدیریت فلجی که با زنگ انتخابات شفا می یابد!

تحریف دستاوردهای دولت به دست خود دولتی ها/مدیریت فلجی که با زنگ انتخابات شفا می یابد!
در آستانه ی انتخابات دوازدهم اگر شبکه های مختلف سیما را دنبال کنید احساس میشود که در طی این هفته های اخیر دولت جدیدی در ایران متولد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه، در آستانه ی انتخابات دوازدهم اگر شبکه های مختلف سیما را دنبال کنید احساس میشود که در طی این هفته های اخیر دولت جدیدی در ایران متولد شده ٬ در صورتی که اینطور نیست . بلکه دستاورد های خانمان سوز دولت که روزی جناب رئیس جمهور با افتخار آن را بزرگترین دستاورد برای دولتشان می خواندند تحریف شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

 

,

ببینیم  بزرگ ترین دستاورد دولت تدبیر و امید به گفته ی خود جناب روحانی چه بود ؟  اما نتیجه اش چه شد ؟

,

 

,

مهار تورم : دستاوردی که هنوز در هست یا نیست آن حرف های زیادی وجود دارد و گرانی ها در بازار کالاهای اساسی و افزایش ۳۰ الی ۶۰ درصدی برخی اقلام مصرفی با آمار و ارقام هایی که درباره ی نرخ تورم توسط دولت ارائه میشود هیچ همخوانی ندارد و ثبات نسبی قیمت در مسکن و اتومبیل و لوازمی از این قبیل هم به دلیل رکود شدید در صنعت است . و عده ای از صاحب نظران این آمارها را غیر واقعی میدانند .

,

 

,

اما فارغ از این که بخواهیم ببینیم نرخ تورم واقعی چیست ٬ باید برسی شود بهترین راه برای مهار تورم چیست .

,

 

,

امروز اقتصاد کشور با شدید ترین رکود در دهه های اخیر دست و پنجه نرم میکند و ما شاهد تعطیلی صنایع بزرگ و باسابقه ٬ یکی پس از دیگری و بی کاری کارگران و رکود شدید در بازار خدمات در کشور هستیم .

,

 

,

مسیری را که دولت در این چهار سال برای مقابله ی با تورم دنبال کرده در مثل مانند این است که برای جلو گیری از طلاق جلو ازدواج گرفته شود ٬ همان گونه که این روش باعث نابودی تدریجی خانواده میشود ٬ مسیر مهار تورم دولت هم به نابودی صنعت خواهد انجامید ٬ همان طور که امروز به وضوح آثار مخرب آن را میتوان دید و گلایه های مردم به ویژه کسبه و صنعت گران و کارگران را شنید

,

 

,

شاید مهمترین دلیل تحریف دستاورد ها ی دولت و افتتاح های ضربتی پروژه هایی که از دولت قبل به میراث رسیده و چند سال رها شده بود ٬  و افزایش یارانه ی برخی قشر ها که جناب روحانی روزی وعده داده بود که کاری خواهد کرد که دیگر به یارانه نیازی  نباشد و سهام عدالت و ... به همان دلیل شکست سنگین دستاورد اصلی دولت ( یعنی مهار تورم ) باشد . اما باید گفت جناب روحانی دیگر کار از کار گذشته است و کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل میشود و کارگران بیکار میشوند و کسبه ورشکسته .و خانواده ها از هم پاشیده . و از سویی امروز شاهد پدیده ی جدیدی به اسم گور خوابی هستیم که حاصل تدبیر دولت شما بوده است . راستی از برجام چه خبر ٬ دلمان برای دکتر عراقچی تنگ شده و اما در رسانه ها هم دیگر خبری از ایشان نیست .

,

 

,

آیا تکان های ماشین خاموش اقتصاد ( یعنی تورم در اقتصادی که در رکود شدید به سر میبرد ) را چه میشود نامید ؟ بحران اقتصادی

,

 

,

 مهدی نوروزیان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه