اخبار داغ

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار قاین:

تخصیص 400میلیون تومان اعتباراز محل صندوق توسعه ملی به دوطرح اشتغال زایی در قاین

تخصیص 400میلیون تومان اعتباراز محل صندوق توسعه ملی به دوطرح اشتغال زایی در قاین
امینی گفت: براساس تفاهم نامه ای بین پست بانک ومعاونت مناطق محروم ریاست جمهوری بسته شده است از محل صندوق توسعه ملی 1میلیاردو300میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است که ازاین میزان،حدود400میلیون تومان برای شهرستان قاینات مصوب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، امینی معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرماندار قاین در اولین  جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان در سال 96گفت:نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی،تولید واشتغال از سوی رهبری نشان دهنده اهمیت بحث اشتغال در کشور است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود:یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیروامیداز ابتدای دولت بحث تولید واشتغال بوده است ودر قوانین مختلفی که دولت تصویب کرد وبه خصوص در قانون رفع موانع تولید،هدف دولت ودستگاههای اجرایی تسهیل در اشتغال زایی در سطح کشوربوده است که موفقیت های بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

,

امینی با اشاره به پرداخت تسهیلات به بنگاههای نیمه فعال وراکد گفت: اعتبارات وتسهیلات بسیار خوبی پرداخت شد ویکی از سیاست های دولت این بود که 7500واحد تولیدی مشکل دار با هدف فعال نمودن آنها وتکمیل واحدهای صنعتی باپیشرفت 60درصد در ستاد اقتصاد مقاومتی قرارگرفتند که بالغ بر20میلیاردتومان به شهرستان قاینات  از محل این طرح پرداخت شد.

,

وی افزود:بسیاری از بنگاههاو واحدهای تولیدی که در شهرک صنعتی قاین تعطیل بودند با پرداخت این تسهیلات مجددا فعالیت خودرا آغاز کردند.

,

امینی درادامه گفت: یکی از سیاستهایی که کمیته اشتغال شهرستان این است که به دنبال سرمایه گذاری مناسب در شهرستان باشیم واز مزیت های مختلف شهرستان در بخش کشاورزی وصنایع و.. باید استفاده کرد وسرمایه بخش خصوصی را باید برای این طرح ها جذب کرد و روند صدور مجوزهارا نیز برای سرمایه گذاران کوتاه کرد.

,

وی در پایان گفت:از محل صندوق توسعه ملی تفاهم نامه ای بین پست بانک ومعاونت مناطق محروم ریاست جمهوری بسته شده است که با معرفی طرح های مجوزدارومزیت دار به دفتر امور روستایی از 1میلیاردو300میلیون تومان اعتبار حدود400میلیون تومان برای شهرستان قاینات مصوب شده است که دوطرح پرورش ماهی شرکت زرین سنبله وبازیافت زباله نگین این اعتبارات را دریافت خواهند کرد.

,

امینی گفت: 30درصد اعتبارات این بخش با پیگیری های انجام شده مربوط به شهرستان قاینات بوده است.

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه