اخبار داغ

سرپرست اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی قاین:

بیش از صد درصد اشتغال تعهد شده در قاین تحقق یافته است

بیش از صد درصد اشتغال تعهد شده در قاین تحقق یافته است
سرپرست اداره تعاون،کارو رفاه اجتماعی قاین گفت: سال گذشته 970نفرتعهد اشتغال شهرستان بوده است که با پیگیری های ادارات شهرستان 1133نفردرسامانه رصدثبت شده است که معادل 117درصد تعهد اشتغال شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، عرب نژاد سرپرست اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی در اولین  جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان  در سال جاری گفت: شهرستان قاینات سال گذشته 970نفرتعهد اشتغال داشته است که با پیگیری های ادارات شهرستان 1133نفردرسامانه رصد شهرستان ثبت شده است که معادل 117درصد تعهد اشتغال شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی با اشاره به این که راستی آزمایی از تعهد اشتغال در شهرستان صورت گرفته است گفت:32شغل به صورت راندمی مشخص وبه اداره ارسال شد وکارشناس اشتغال اداره از این تعداد تعهد اشتغال راستی آزمایی کرد که 29نفرمشغول به کار بودند .

,

وی افزود:ازاین تعداد 91درصد آمار به درستی محقق شده بود.

,

عرب نژاد با اشاره به اعتبارات حوزه خرد ومشاغل خانگی گفت: اعتبارات تبصره ماده 26 وصندوق کارآفرینی امید،کمیته امداد قاین درسال گذشته2میلیاردو100میلیون تومان اعتبار داشته است که ازاین میزان1میلیاردو419میلیون تومان که معادل71درصد اعتبارمشاغل خرد وخانگی را پرداخت کرده است.

,

صندوق کارآفرینی امید نیز1میلیارد و337میلیون تومان اعتبار داشته است که100درصد اعتبارات را پرداخت کرده است.

,

, ,

وی افزود:بهزیستی قاین نیز 795میلیون تومان اعتبار داشته است که472میلیون تومان معادل59درصد اعتباراتش پرداخت شده است وامیدواریم که تاتیرماه باقی مانده اعتبارات این نهادها نیز جذب شود

,

سرپرست اداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی قاین گفت:در سال گذشته 4میلیارد و142میلیون تومان از مجموع اعتباری که در حوزه مشاغل خرد  داشته ایم با همکاری دستگاههای اجرایی وبانکها3میلیاردو229میلیون تومان پرداخت شده است که معادل78درصد اعتبارات شهرستان بوده است .

,

وی افزود:یکی از دستورات مهم کمیته اشتغال شهرستان تسهیلات مشاغل خانگی بوده است

,

سرپرست اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی قاین گفت: ازابتدای طرح مشاغل خانگی دراین دولت تاکنون برای 3301نفرمجوز صادرشده است وازاین تعداد1118نفرحدود3میلیاردو752تومان تسهیلات گرفته اند  

,

عرب نژاد گفت:سیاست دولت وکارگروه اشتغال از نیمه دوم سال 95به سمت وسوی مشاغل پشتیبان تغییرکرد.

,

وی گفت: درمشاغل پشتیبان طرح های متقاضیان تا75میلیون تومان اعتبار دریافت می کنند.

,

عرب نژاد درپایان با اشاره به آماربیکاری در سطح استان خراسان جنوبی گفت:میزان بیکاری در سطح استان در سال گذشته  10/7درصد بوده است که این میزان در کل کشور12/4درصداست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه