اخبار داغ

سردار جوانی:

برخی سعی دارند ریشه مشکلات را انقلابی گری معرفی کنند/ دولت با عبارت «جنگ و صلح» به دنبال دوقطبی کردن انتخابات است

برخی سعی دارند ریشه مشکلات را انقلابی گری معرفی کنند/ دولت با عبارت «جنگ و صلح» به دنبال دوقطبی کردن انتخابات است
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: دولت بجای رقابت سالم در انتخابات و پاسخگویی به عملکرد خود به دنبال دوقطبی کردن انتخابات و هیجانی کردن جامعه با عبارت جنگ و صلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، سردار یدالله جوانی صبح امروز در همایش بزرگ بصیرت افزایی کارکنان و بازنشستگان سپاه امام رضا و رده‌های مستقر در سپاه مشهد در مجتمع آیه‌های مشهد اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات و وظایف مسئولین بیان تحلیلی از شرایط از منظر انقلاب و رسالت سپاه پاسداران ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها, پرستوها, .,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: انتخابات سال 96 مهم‌ترین انتخابات ۲۰۱۷ در جهان به شمار می رود و به عنوان یک مسائل مورد رصد کارشناسان جهان قرار گرفته زیرا بر مناسبات جهان تأثیرگذار است.

, .,

وی ادامه داد: طبق گفته معاون وزیر امور خارجه آمریکا روسیه، آمریکا، چین و ایران چهار قدرت تأثیرگذار هستند، ما به برکت انقلاب اسلامی و خون‌های پاک و میراث چنین وضعیتی هستیم.

, .,

سردار جوانی افزود: انتخابات امسال می‌تواند نتایج زیاد داشته باشد و به همین دلیل شرکت‌کنندگان متنوع شده‌اند.

, .,

وی بیان کرد: ماهیت رقابت در انتخابات در ایران برای سه جریان انقلابی، ضدانقلاب و نظام سلطه راهبردی است.

,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز ماهیت رقابت چپ و راست به شکل قدیم نیست بلکه رقایت برای شتاب گرفتن جریان انقلابی است یا تقویت جریان غیرانقلابی، که درصورت تقویت جریان انقلابی اپوزیسیون و منافقین منتفع می‌شود.

, .,

غرب می‌خواهد با افزایش روابط تجاری میانه‌روها را تقویت کند

, غرب می‌خواهد با افزایش روابط تجاری میانه‌روها را تقویت کند,

وی افزود: رنان می‌گوید «از رئیس جمهور فعلی ایران باید به‌عنوان میانه‌رو حمایت بشود زیرا رقابت بین میانه‌رو و تندرو است»، با این نگرش ماهیت رفتارها و تعاملات جریان غیر انقلابی روشن می‌شود.

, .,

سردار جوانی با اشاره به اینکه غرب می‌خواهد با افزایش روابط تجاری میانه‌روها را تقویت کند، افزود: ازنظر غرب کسانی که غرب‌گرا هستند و نظریه غرب را پذیرفته اند میانه‌رو و کسانی که استقلال کشور را می‌خواهند بدون وابستگی به غرب تندرو شناخته می‌شوند.

, .,

دغدغه غرب انقلاب است و می‌خواهد جریان انقلاب را با انتخابات تضعیف کند

, دغدغه غرب انقلاب است و می‌خواهد جریان انقلاب را با انتخابات تضعیف کند,

وی خاطرنشان کرد: دغدغه غرب انقلاب ایران است و می‌خواهد جریان انقلاب را با انتخابات تضعیف کند تا به‌مرور مسئله اصلی ایشان یعنی انقلاب حل می‌شود.

, .,

مشاورعالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: نفوذ مدنظر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و سیاسی ناظر به این است که هدف راهبردی غرب یعنی «نه» به‌نظام سلطه را از طریق جلب آرای انتخاباتی میانه روها به «بله» تبدیل کنند.

, .,

وی افزود: تمام تلاش سلطه این است که «نه به سلطه» را از ملت بگیرد ازاین‌رو رهبری جهاد کبیر را مطرح کردند و انتظار دارند انقلابی ها در مقابل غرب بایستند زیرا جریان میانه رو توان فعالیت در جهاد کبیر را ندارد.

, .,

سردار جوانی یادآور شد: اساس انقلاب با مشکلات و موانعی ایجاد نیاز به حضور نیروهای انقلابی در ساختار قدرت به‌ویژه دولت است.

, .,

جریان غیرانقلابی سعی دارند ریشه مشکلات را انقلابی گری معرفی کنند

, جریان غیرانقلابی سعی دارند ریشه مشکلات را انقلابی گری معرفی کنند,

وی تأکید کرد: مشکل ما رکود، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است، حل این مشکلات با انقلابی گری ممکن خواهد شد و راه محقق کردن آن انتخابات است.

, .,

مشاورعالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: جریان غیرانقلابی سعی دارند ریشه مشکلات را به جوانان«انقلاب» معرفی کند درحالی‌که اصل مشکلات ازغیرانقلابی بودن است از این رو مجلس، دولت و شورای شهر انقلابی برای یک حرکت جمعی برای حل مشکلات مردم انجام دهند.

, .,

سردار جوانی با اشاره به اینکه انتخابات ما تنها آثار پیامدهای داخلی ندارد و جهانی است، گفت: انتخابات دستاورد انقلاب اسلامی است ، رأی مردم حرف نهایی بوده و  انتخابات همه‌سال‌ها به غیر سال ۸۸ مایه فخر کشور است.

, .,

چون انتخابات فرمایشی نیست دشمنان سرمایه‌گذاری می‌کنند

, چون انتخابات فرمایشی نیست دشمنان سرمایه‌گذاری می‌کنند,

وی با تأکید بر اینکه خیانت جریان فتنه نابخشودنی است، افزود: چون انتخابات فرمایشی نیست دشمنان سرمایه‌گذاری می‌کنند، این چرخش قدرت است که سلامت انتخابات را تائید می‌کند.

, .,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: آرایش‌های حاضر در انتخابات را امروز غیر از نظام برگزاری انتخابات و دست‌های بیرونی به 3 دسته دولت و اصلاحات، دولت و اعتدال و دولت مستقر می‌توان تقسیم کرد.

, .,

وی ادامه داد: جریان‌های اصولگرا در سال ۹۲ به علت تحلیل نادرست باعث روی کار آمدن جریان اصلاحات شدند و اصلاح‌طلبان سعی کردند با به قدرت رسیدن علل فتنه 88 را معکوس جلوه دهند.

, .,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: برای ورود افراد فعال فتنه 88 هرچند در کابینه دولت یازدهم موفق نشدند اما در رده‌های پایین‌تر همچون دانشگاه، فرمانداری و استانداری‌ها برخی از این افراد وارد شدند.

, .,

سردار جوانی افزود: با توجه به اینکه غلبه جریان اصلاحات در کابینه وجود دارد، به گفته جریان اصلاحات برنامه مبنی بر این بوده است دولت اجاره‌ای باشد و ازاین‌رو در این انتخابات شاهد تکثر کاندیدها و کاندید پوششی هستیم.

, .,

جریان انقلابی جبهه مردمی نیروهای انقلاب را به‌عنوان پدیده جدیدی به وجود آوردند

, جریان انقلابی, جبهه مردمی نیروهای انقلاب را به‌عنوان پدیده جدیدی به وجود آوردند,

وی تصریح کرد: جریان انقلابی که در سال ۹۲ با شکست مواجه شد امروز به وحدت رسید و جبهه مردمی نیروهای انقلاب را به‌عنوان پدیده جدیدی به وجود آورد.

, .,

وی با اشاره به اینکه جمنا در تلاش برای وحدت است، افزود: جمنا در ابتدا ۳۱ نفر شورای مرکزی را انتخاب کرد و در مرحله بعد برای انتخابات 96 ده نفر انتخاب شدند.

, .,

سردار جوانی افزود: پنج نفر در ادامه فعالیت جمنا انتخاب شد تا در دو روز آخر یک نفر با توجه به اقبال دریافت آرا بماند و برای اولین بار برای حل مشکلات کار به‌صورت تیمی انجام می‌شود.

, .,

دولت بجای رقابت سالم در انتخابات و پاسخگویی به عملکرد خود به دنبال دوقطبی کردن و هیجانی کردن جامعه با عبارت جنگ و صلح است

, دولت بجای رقابت سالم در انتخابات و پاسخگویی به عملکرد خود به دنبال دوقطبی کردن و هیجانی کردن جامعه با عبارت جنگ و صلح است,

وی بیان کرد: با نگاه به سابقه انتخابات گروه مستقل معمولاً در انتخابات اقبالی ندارند، جریان مستقل در حد سایش آرا مؤثر بوده و بعضاً در ادامه انتخابات ملحق می‌شود.

, .,

مشاورعالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: ترس و نگرانی برای دولت چهارساله باعث شد جریان دولت به دنبال دوقطبی کاذب باشد،دولت بجای رقابت سالم در انتخابات و پاسخگویی به عملکرد خود به دنبال دوقطبی کردن انتخابات و هیجانی کردن جامعه با عبارت جنگ و صلح است.

, .,

وی بابیان اینکه اگر امروز آمریکا نمی تواند با ایران بجنگد به این سبب است که قدرت پاسخگویی داریم، افزود: وقتی آمریکا در موقعیت ضعف بود و حرف از مذاکره خیانت بزرگی بود، این نگاه خطرناک است که برای رأی و انتخابات اساس یک اصل را نادیده بگیرند.

, .,

سردارجوانی یادآور شد: دولت طبق ارزیابی میدانی دارای آرای منفی بالایی است و ازاین‌رو کمک جهانگیری مطرح شد، حال این‌که اقبال کاندیدای پوششی بیشتر است.

, .,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در انتها گفت: وقتی بیکاری زیاد باشد دودش به چشم نظام می‌رود و مردم این ناکارآمدی را از نظام می‌بینند.

, .,

انتهای پیام /

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه