اخبار داغ

بگومگوهای دولتی‌ها؛ زنگنه-نعمت زاده

بگومگوهای دولتی‌ها؛ زنگنه-نعمت زاده
دی‌ ماه سال گذشته زنگنه از تریبون مجلس علیه نعمت‌زاده موضع‌گیری کرد! وی با انتقاد از دخالت‌های وزیر صنعت در حوزه مسائل پتروشیمی و با تأکید بر اینکه نعمت‌زاده مسؤولیتی در حوزه پتروشیمی ندارد، گفت: بنده مسؤول بخش پتروشیمی هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ رئیس‌جمهور محترم به یکی از مسائلی که در فرایند تبلیغات انتخاباتی سال 92 تاکید داشت، بحث انسجام بین مسئولین بود. انسجامی که هم اتحاد بین سران قوا را شامل می شود و هم بین اعضای کابینه و خود مسؤولین دولتی را. با این وجود، آنچه در طول چهار سال اخیر شاهد بوده ایم، اختلاف ها و بگومگوهای متعدد بین اعضای کابینه بوده، اختلاف هایی که در مواردی به سطح رسانه ها نیز رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

بگومگوها بین محمدرضا نعمت زاده و بیژن زنگنه از جمله ی این موارد است. نعمت زاده در جریان انتخابات سال 92 رئیس ستاد حسن روحانی بود و بعد از انتخاب روحانی، وی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت را عهده دار شد؛ با این همه، اما حضور او در وزارت صنعت با حواشی زیادی همراه بود، به طوری تا کنون بارها با اعضای مختلف کابینه ی روحانی جدال لفظی داشته است. زنگنه هم که وزیر نفت دولت یازدهم است، از وزرای پرحاشیه و جنجالی دولت محسوب می شود، که نقش وی در فساد کرسنت هزینه های زیادی را بر کشور تحمیل کرد و انتقادات زیادی را متوجه دولت کرد.

,

دی‌ ماه سال گذشته زنگنه از تریبون مجلس علیه نعمت‌زاده موضع‌گیری کرد! وی با انتقاد از دخالت‌های وزیر صنعت در حوزه مسائل پتروشیمی و با تأکید بر اینکه نعمت‌زاده مسؤولیتی در حوزه پتروشیمی ندارد، گفت: آیا خدا را خوش می‌آید 16 میلیارد دلار از دهان مردم بگیریم و به جیب یک عده بریزیم؟! وی با بیان اینکه بنده مسؤول بخش پتروشیمی هستم و وزیر صنایع قانونا مسؤولیتی در این حوزه ندارد، افزود: اینکه آقای نعمت‌زاده زمانی مدیر پتروشیمی بوده و علاقه‌مند است در این زمینه اظهارنظر کند، بحث دیگری است.

,

علاوه بر این، چندی قبل نیز، یکی از رسانه های حامی دولت نوشت: زنگنه چندی پیش در جلسه‌ای به شدت علیه نعمت‌زاده موضع‌گیری کرد و او را به باد انتقاد گرفت. زنگنه در این جلسه که فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در آن حضور داشتند، درباره وزیر صنعت می‌گوید: «نعمت‌زاده عوام هم یک بار صحبت کرد گفت 18 میلیارد دلار جریمه شدیم. اصلا از کجا آورد، الکی یک چیزی گفت. این رقم را که اعلام کرد کار به جاهای خیلی باریک رسید.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه