اخبار داغ

چرخش 360 درجه ای نماینده بویراحمد از ولایتی به روحانی

چرخش 360 درجه ای نماینده بویراحمد از ولایتی به روحانی
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از علی اکبر ولایتی اعلام کرد و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با چرخشی 360 درجه این بار حسن روحانی برای این دوره از انتخابات اعلام حمایت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از علی اکبر ولایتی کاندیدای اصولگرا اعلام کرد و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با چرخشی 360 درجه این بار از حسن روحانی اعلام حمایت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

زارعی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 ضمن اعلام حمایت از دکتر علی اکبر ولایتی گفت:بنابر پیشینه، تدین، اخلاق و ولایت‌مداری که در علی‌اکبر ولایتی دیدم ایشان را اصلح دانستم و حمایت خود را رسماً از این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

,

نمایند بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه این ویژگی‌ها و احترامی که برای همه کاندیدا‌های در صحنه دارم به این نتیجه رسیدم که ولایتی اصلح است.

,

حال این نکته در افکار عمومی به عنوان یک سوال پیش آمده است که ملاک و معیار زارعی برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ و وی چگونه در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری از میان کاندیداها از علی اکبر ولایتی حمایت کرد اما چهار سال بعد در یک چرخش 360 درجه به سمت حسن روحانی می رود و وی را کاندیدای اصلح می داند.

,

به گفته کارشناسان مسائل سیاسی، زارعی در اذهان عمومی و نزد چهره های سیاسی به عنوان فردی معرفی شده است که پایبندی و ثباتی در عرصه سیاسی و جناحی ندارد.

,

نماینده بویراحمد و دنا در این سالها گاهی از حزب اصولگرا، گاهی اعتدال، گاهی مستقل و گاهی اصلاح طلب حمایت کرده است و این امر نزد هواداران و حامیان وی به اقدامی ناپسند در مجالس، محافل و نشست های خبری مطرح است.

,

به گفته این کارشناسان مسائل سیاسی، بی ثباتی در خط فکری نماینده بویراحمد و دنا و حمایت از افراد سیاسی مختلف به اقتضای حال خود از جمله مسائلی است که در عرصه فعالیت زارعی نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

,

حال باید دید تا چهار سال دیگر پس از انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری بار دیگر نماینده بویراحمد و دنا چرخش خود را به سمت کدام حزب و جریان آغاز خواهد کرد؟ 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه