اخبار داغ

مدیرکل صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی خبرداد

خروج بیش از 35 درصد ظرفیت صادرات کشور از مرزهای خراسان جنوبی

خروج بیش از 35 درصد ظرفیت صادرات کشور از مرزهای خراسان جنوبی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تردد روزانه بیش از 600 کامیون در مرز و خروج بیش از 35 درصد ظرفیت صادرات کشور از مرزهای خراسان جنوبی نشان دهنده رونق تجاری استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، داوود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در  اولین کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر شاهد رونق تجاری در استان بودیم و اگر بازارچه های مرزی استان مهیا نمی شد، رونق تجاری نیز شکل نمی گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی با بیان اینکه تردد روزانه بیش از 600 کامیون در مرز نشان دهنده رونق تجاری استان است، گفت: بیش از35 درصد از ظرفیت صادرات کشور از مرزهای خراسان جنوبی خارج می شود که این نیز نشان دهنده رونق تجاری استان است.

,

 

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه مرزهای استان همیشه به روی تجار افغانستان باز است، افزود: خراسان جنوبی فرصتی مناسب برای توسعه تجارت با کشور افغانستان بوده و این امر باید رشد یابد.

,

 

,

شهرکی خاطرنشان کرد: نباید به دلیل مشکلات کوچک موجود در مرز، صادرات مرز نادیده گرفته شود.

,

 

,

وی افزود: باید بانکی تخصصی توسط اتاق بازرگانی ایجاد شود تا از این طریق امتیازات و مشوق های صادراتی سرمایه گذاران و تجار نیزعملیاتی شود.

,

 

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان این‌که استان مسیر مناسبی برای صادرات و رونق اقتصادی است، گفت: تجار خراسان جنوبی بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در استان هستند.

,

 

,

شهرکی با اشاره به این‌که باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در نمایشگاه های جهانی فراهم کنیم، افزود: بسیاری از صنایع کوچک بوده و توان و تخصص بازاریابی ندارند.

,

 

,

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی در بخشی از تولیدات در کشور استثناء است.

,

 

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: صدور مجوز خرده فروشی در مرز یک اتفاق خوب است و باید از این فرصت ها، برای رونق استان استفاده شود.

,

 

,

شهرکی یادآور شد: ظرفیت دانشگاه های خراسان جنوبی فرصتی مناسب برای توسعه سرمایه گذاری هستند چراکه از لحاظ علمی شناخته شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه