اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خراسان جنوبی خبرداد

مشارکت بیش از ۲۲ هزار حامی در طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین»

مشارکت بیش از ۲۲ هزار حامی در طرح های «اکرام ایتام» و «محسنین»
خیران نیکوکار همواره یاری‌رسان و همراه کمیته امداد برای برطرف کردن مشکلات ایتام و محسنین در زمینه‌های مختلف هستند و کمک های حامیان در زمینه های ازدواج، تحصیل و درمان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، طرح اکرام ایتام و محسنین از سوی کمیته امداد با هدف حمایت مادی و معنوی خیران از فرزندان و خانواده‌هایی که از نعمت پدر محروم هستند یا به دلیل بیماری، کهولت، از کار افتادگی پدر توان اداره زندگی خود را ندارند اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ سید رضا حسینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خراسان جنوبی، تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار و رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده های آنان را از دیگر اهداف این طرح ها عنوان کرد و افزود: طی سال گذشته ۲۲ هزار و ۸۷۴ حامی از سه هزار و ۴۵۹ یتیم و سه هزار و ۹۴۷ محسنین ، حمایت مادی و معنوی می کنند.

,

حسینی با بیان اینکه حامیان طی سال گذشته ۹میلیارد و ۸۴ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند، گفت: خیران نیکوکار همواره یاری‌رسان و همراه کمیته امداد برای برطرف کردن مشکلات ایتام و محسنین در زمینه‌های مختلف هستند و کمک های حامیان در زمینه های ازدواج، تحصیل و درمان هزینه شده است.

,

وی با اشاره به اینکه ۷۰درصد حامیان ایتام بومی استان هستند، گفت: طی این مدت ۱۸هزار و ۹۲۷ حامی داخل و خارج از استان و همچنین خارج از کشور از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می کنند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان به طرح محسنین را بیش از یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این کمک ها نسبت به سال گذشته از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

,

حسینی ضمن قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام و محسنین گفت: تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت و براساس اولویت نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

,

شایسته ذکر است؛ در مراسم معنوی اعتکاف ۱۰۶ حامی، حمایت خود را از ۱۸۰ فرزند یتیم و خانواده نیازمند اعلام کردند و ۲۹ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی معتفکین جمع آوری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه