اخبار داغ

رئیس‌جمهور: «به مسئولین دستور می‌دهم از پنج‌شنبه ساخت‌وساز مسکن را شروع کنند»؛

دستور روحانی را هم آب بُرد/ چرا عملیات احداث خانه برای سیل‌زدگان از امروز آغاز نشد؟

دستور روحانی را هم آب بُرد/ چرا عملیات احداث خانه برای سیل‌زدگان از امروز آغاز نشد؟
یک روز هم برای سیل‌زدگان مهم است و آنطور که از قرائن برمی‌آید، مسئولین قرار نیست به این زودی‌ها دستور روحانی را اجرا کنند، شاید هم رئیس‌جمهور وعده‌ای داده است که اجرای آن اکنون ممکن نمی‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روحانی صبح دیروز برای بازدید از مناطق زلزله‌زده وارد تبریز شد و دقایقی را در آذرشهر و روستای چنار گذراند. رئیس‌جمهور که تحت تدابیر شدید امنیتی پا به آذربایجان‌شرقی گذاشته بود چندین محافظ را در پیرامون خود می‌دید که اجازه‌ی نزدیک شدن مردم و حتی خبرنگاران را به او نمی‌دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

روحانی در وهله‌ی اول به آذرشهر رفت و برروی پل غله‌زار حاضر شد، سپس پا به روستای چنار گذاشت و در بازدید ده‌ دقیقه‌‌ای خود، از ماشین پیاده شد، چند متر جلوتر رفت، با مردم صحبت کرد و بی‌آنکه سری به خانه‌ها بزند و اوضاع را از نزدیک مشاهد نماید، همان چند متر را به عقب بازگشت و سوار خودرو شد تا به تبریز بازگردد.

,

اینکه رئیس‌جمهور علی‌رغم سپری شدن 5 روز از حادثه‌ی سیل آذربایجان در مناطق خسارت‌دیده حاضر شد را باید به فال نیک گرفت و علی‌رغم تمام شائبه‌های پیرامون حضور او از هیئت دولت به‌خاطر همدردی با مردم قدردانی کرد لکن آنچه که مسلم است، حضور رئیس‌جمهور وقتی برای آذربایجانی‌ها مثمرثمر واقع می‌شود که دستورات او به سرانجام برسد.

,

قطعاً در عرصه‌ی فعلی مردم سیل‌زده بیش از هرچیز دیگری نیاز به سرپناه دارند و علی‌رغم اینکه روحانی دستور شروع ساخت‌وساز را از روز پنجشنبه صادر کرده لکن هنوز خبری در این‌باره منتشر نشده و عملیات احداث خانه توسط وزرات راه و شهرسازی کلید نخورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه