اخبار داغ

رئیس دفتر فرمانده ناجا:

جانبازان یادگاران پر افتخار ایران اسلامی و الگو های ارزنده جامعه هستند

جانبازان یادگاران پر افتخار ایران اسلامی و الگو های ارزنده جامعه هستند
رئیس دفتر فرمانده ناجا گفت: جانبازان یادگاران پر افتخار ایران اسلامی و الگو های ارزنده برای جامعه ما هستند و باید قدرنان را بدانیم..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- سردار محمود صــادقی رئیس دفتر فرمانده ناجا به همراه سردار عبدالـــرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با جانبازان "قادر علیزاده"و "ابوالفضل یونسی شکیب" در شهرستان قرچک دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-, قرچک آنلاین-,

سردار محمود صــادقی با ارج نهادن به صبر و شکیبایی خانوادهای این عزیزان، اظهار داشت: قدردانی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران احترام به مقام والای این عزیزان و ادای دینی هرچند ناچیز است.

,

وی گفت: جانبازان با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران جسم خود را خالصانه تقدیم راه اسلام کردند، ما برای همیشه مدیون فداکاری های جانبازان و خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه، ادامه دهنده راه آنان باشیم.

,

, ,

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فداکاری ها و از جان گذشتگی های عظیم این بزرگواران خاطر نشان کرد : قدردانی از اسوه های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه است.

,

در ادامه سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران مقام شهدا و جانبازان رابسیار والا وارجمند برشمردو افزود: وجودنعمت آرامش درجامعه مرهون بزرگ مردانی است که بامجاهدت خود اقتداروقدرت ایران راپایه گذاری و به جهانیان معرفی کردند.

,

وی سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان را از اولویت کاری فرماندهی انتظامی شرق استان تهران دانست و تصریح کرد: جامعه اسلامی مدیون شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم آنان است و هر چه تلاش کنیم در مقابل عظمت و بزرگی این عزیزان ناچیز است.

,

در پایان این دیدار ها به پاس ارج نهادن به رشادت های این جانبازان عزیز با تقدیم هدیه ای از فداکاری ها و ایثارگری های آنان تجلیل بعمل آمد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه