اخبار داغ

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور؛

دولت سعی در لاپوشانی کم‌کاری‌های خود دارد/ اقدام صداوسیما در به تصویر کشیدن حاشیه‌های پیرامون سیل انقلابی بود

دولت سعی در لاپوشانی کم‌کاری‌های خود دارد/ اقدام صداوسیما در به تصویر کشیدن حاشیه‌های پیرامون سیل انقلابی بود
متین منتظمی با اشاره به اقدامات صدا و سیما در راستای پوشش خبری و تصویری سیل، این اقدام را انقلابی و فشارهای دولت را به‌منظور جلوگیری از عیان حقایق دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متین منتظمی در گفت‌‌وگو با آناج، صدا و سیما را زبان گویای ملت دانست و ابراز کرد: باید مسائل و مشکلات مردم از طریق رسانه‌ها علی الخصوص رسانه ملی و استانی مورد پوشش قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات انتظارات زیادی از رسانه ملی برای برخی اقدامات انتخاباتی می‌رود و لازم است در تریبون‌هایی دو طرفه مشکلات و مسایل مطرح گردد.

,

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور ضمن تشکر از صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در راستای پوشش خبری و تصویری حادثه سیل آذرشهر و عجب‌شیر، تصریح کرد: تلاش‌های صدا و سیما برای بیان مطالبات و انتظارات مردم از دولت جای تشکر و قدردانی دارد.

,

وی با اشاره به فشارهای سیاسیون منتسب به دولت علیه رسانه ملی، تاکید داشت: انتظار ما این است که صدا و سیما به این اقدام انقلابی خود را ادامه دهد و در مقابل فشارهای سیاسیون ایستادگی نماید.

,

این فعال دانشجویی بیان کرد: ما به عنوان جنبش دانشجویی کشور از رسانه ملی انتظار داریم که مطالبات مردم را همچون صدا و سیمای آذربایجان شرقی پیگیری کنند.

,

وی با بیان اینکه دولت سعی در پوشاندن کم کاری خود دارد، متذکر شد: دولت برای پوشاندن عیب‌های خود در حادثه سیل آذرشهر و عجب‌شیر به صدا و سیما اعمال فشار می‌کند که ما به عنوان جنبش دانشجویی از این اقدام صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی حمایت می‌کنیم.

,

منتظمی در پایان افزود: انتظار می‌‌رود صدا و سیما همچون مسئله اخیر مطالبات ملت و حرکت انقلابی را به دور از جانبداری سیاسی ادامه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه