اخبار داغ

سریال ادامه‌دار اهانت به منتقدان؛

بانک : انتخابات پیش‌رو سرنوشت کشور را تعیین می‌کند/ تندروها می‌خواهند شرایط کشور را به مسیر ناامیدی هدایت کنند

بانک : انتخابات پیش‌رو سرنوشت کشور را تعیین می‌کند/ تندروها می‌خواهند شرایط کشور را به مسیر ناامیدی هدایت کنند
معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: انتخاباتی که در پیش‌رو دارم تعیین کننده سرنوشت کشور است. بنابراین باید کسانی انتخاب شوند که مسیر کشور را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، آیین افتتاحیه دفتر حزب اعتدال و توسعه شهرستان ری با حضور مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری، محسن علیجانی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن همایش‌های مسجد ارشاد شهرری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از , آفتاب ری, ، آیین افتتاحیه دفتر حزب اعتدال و توسعه شهرستان ری با حضور مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری، محسن علیجانی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن همایش‌های مسجد ارشاد شهرری برگزار شد.,

مرتضی بانک ، معاون نهاد ریاست جمهوری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: بهترین امکان برای افرادی که علاقمند هستند در جهت بهبود شرایط جامعه گامی بردارند حزب، تشکیلات و ساختار است. 

,

 

,

بهترین امکان برای علاقمندان بهبود شرایط جامعه حزب، تشکیلات و ساختار است / کشور امروز نیازمند تغییر و تحول اساسی است

, بهترین امکان برای علاقمندان بهبود شرایط جامعه حزب، تشکیلات و ساختار است / کشور امروز نیازمند تغییر و تحول اساسی است, بهترین امکان برای علاقمندان بهبود شرایط جامعه حزب، تشکیلات و ساختار است / کشور امروز نیازمند تغییر و تحول اساسی است,

وی افزود: امروز کشور ما در برهه‌ای قرار دارد که نیاز به یک تغییر و تحول اساسی دارد و بنابراین همه مردم باید توجه کنند که انتخابات پیش‌رو اتفاق بسیار مهمی است که سرنوشت کشور را تعیین می‌کند.

,

معاون نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: شخصیت‌هایی که در گذشته موجب شدند کشور ما نتواند از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های عظیم ملی استفاده لازم را بکند، سعی دارند با ورود در انتخابات ، کشور را به همان شرایط نامساعد برگردانند.

,

ویادامه داد: افرادی که با تندروی‌ها شرایطی ایجاد کرده بودند که هر روز شرایط تهدیدها و تحریم‌های کشور افزایش پیدا می‌کرد، جز یأس و ناامیدی چیزی برای مردم نداشتند.

,

 

,

ایجاد سالانه 700 هزار شغل در کشور !

, ایجاد سالانه 700 هزار شغل در کشور !, ایجاد سالانه 700 هزار شغل در کشور !,

بانک با بیان این‌که اکنون 700 هزار شغل در سال ایجاد می‌شود، گفت: کسانی را انتخاب کنید که با تداوم این برنامه‌ها، حرکت، توسعه و پیشرفت کشور را تدوین کنند و اجازه ندهید عده‌ای فرصت طلب شرایط بهبود کشور را به مسیر دیگری هدایت کنند. 

,

 

,

افتتاحیه‌های تبلیغاتی ادامه دارد / پالایشگاه تولید فراورده‌های نفتی یکشنبه افتتاح می‌شود

, افتتاحیه‌های تبلیغاتی ادامه دارد / پالایشگاه تولید فراورده‌های نفتی یکشنبه افتتاح می‌شود, افتتاحیه‌های تبلیغاتی ادامه دارد / پالایشگاه تولید فراورده‌های نفتی یکشنبه افتتاح می‌شود,

وی گفت: دولت با امکانات خود با ارتباطاتی که کشورهای دیگر برقرار کرده صنایع بزرگی را افتتاح کرده است و یکشنبه آینده نیز در خلیج فارس پالایشگاه تولید فراورده‌های نفتی ایجاد می‌شود که بر اساس آن ایران علاوه بر این‌که تامین کننده همه نیازهای بنزینی خود خواهد بود ، امکان صادرات بنزین را نیز خواهد داشت که برای نخستین بار چنین ظرفیتی در کشور ایجاد می‌شود.

,

بانک تصریح کرد: برای نخستین بار دولت در سال 95 به میزان 12میلیون تن به ارزش 14 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان که مستضعف‌ترین و فعال‌ترین افراد جامعه هستند خریداری کرده است که پیشرفت خوبی در حوزه کشاورزی محسوب می‌شود. 

,

 

,

 

,

 

,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه