اخبار داغ

مرندی:

حفظ وحدت، تنها راه پیروزی نیروهای انقلابی است / آثار تفرقه را چهار سال قبل دیدیم

حفظ وحدت، تنها راه پیروزی نیروهای انقلابی است / آثار تفرقه را چهار سال قبل دیدیم
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به شکست نیروهای انقلابی در انتخابات چهار سال قبل به‌دلیل عدم حفظ وحدت گفت: حفظ وحدت، تنها راه پیروزی نیروهای انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مرندی در گفت‌وگو با خبرنگار تهران نیوز در ارتباط با میزان امید به اجماع بر روی نامزد نهایی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: انسان همیشه با امید زنده است و فکر می‌کنم که به وحدت برسیم چراکه تنها راه پیروزی نیروهای انقلابی رسیدن به کاندیدای واحد و حفظ وحدت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علیرضا مرندی در گفت‌وگو با خبرنگار تهران نیوز در ارتباط با میزان امید به اجماع بر روی نامزد نهایی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: انسان همیشه با امید زنده است و فکر می‌کنم که به وحدت برسیم چراکه تنها راه پیروزی نیروهای انقلابی رسیدن به کاندیدای واحد و حفظ وحدت است.,

وی یادآور شد: آثار تفرقه بین نیروهای انقلابی را ما چهار سال قبل دیدیم. ما چهار سال گذشته شاهد تخریب نامزدها توسط یکدیگر بودیم و نباید اجازه دهیم تا این مسائل دوباره اتفاق بیفتد. حفظ وحدت ضروری است و اگر اتحاد داشته باشیم، خداوند نیز به حرکت‌‌ها و تصمیم‌های ما خیر و برکت می‌دهد.

,

 

,

فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب محدود به انتخابات نمی‌شود

, فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب محدود به انتخابات نمی‌شود, فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب محدود به انتخابات نمی‌شود,

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در ارتباط با آینده این جبهه بیان داشت: این جبهه در آغاز مسیر خود قرار دارد و صرفاً به انتخابات محدود نمی‌شود. طبق صحبت‌های اولیه، نیروهای انقلابی تا آخر می‌ایستند و حتی اگر رئیس جمهور هم از بین نامزدهای جبهه مردمی انتخاب نشود، این جبهه مطالبه‌گری خود را ادامه می‌دهد.

,

وی از پیوستن افراد مخالف به جمع نیروهای انقلابی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: بسیاری از افرادی که در حال حاضر جبهه مردمی را قبول ندارند و با اقدامات آن مخالفت می‌کنند، در آینده با مشاهده ساز و کار اصولی این جبهه و روشنگری‌های به حق افراد آن، به این جبهه می‌پیوندند و با ما همراه می‌شوند.

,

 

,

وزرای کاندید نهایی از بین افراد همین جبهه و انقلابیون انتخاب می‌شود

, وزرای کاندید نهایی از بین افراد همین جبهه و انقلابیون انتخاب می‌شود, وزرای کاندید نهایی از بین افراد همین جبهه و انقلابیون انتخاب می‌شود,

مرندی در اظهارات پایانی خود خاطرنشان کرد: وزرای کاندید نهایی از بین افراد همین جبهه و انقلابیون انتخاب می‌شود. این‌گونه نیست که رئیس جمهور منتخب از افراد آشنا و بستگان خود برای تصدی پست‌های مهم دعوت کند. شورای مرکزی جبهه مردمی برخی از افراد را به عنوان وزیر پیشنهاد می‌دهد و با صلاحدید رئیس جمهور منتخب‌، وزرا از بین آن‌ها انتخاب می‌شوند‌.

,

 

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه