اخبار داغ

با حضور مسیئولان کشوری صورت گرفت؛

افتتاح ۷ پروژه عمرانی سپاه استان تهران با هدف محرومیت‌زدایی در ملارد + تصاویر

افتتاح ۷ پروژه عمرانی سپاه استان تهران با هدف محرومیت‌زدایی در ملارد + تصاویر
در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان ملارد ، هفت پروژه عمرانی ، خدماتی و آب رسانی در دهستان اخترآباد به بهره برداری رسید .
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از اقتدار ملارد، آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستای محمدآباد قمشلو دهستان اخترآباد از توابع شهرستان ملارد با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده‌کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار پاشا محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد، حجت‌الاسلام والمسلمین مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، بهمن خطیبی فرماندار ملارد، مهندس سلگی مسئول مجمع خیرین مسکن‌ساز کشور، محسن رضایی فرمانده سپاه ناحیه ملارد، و مسئولان ادارات و سازمان‌ها و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بخش صفادشت برگزار شد .

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دا,  اقتدار ملارد،,

گفتنی است، در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران در شهرستان ملارد ، هفت پروژه عمرانی ، خدماتی و آب رسانی در دهستان اخترآباد به بهره‌برداری رسید .

,

در این روز و با حضور مردم روستای محمد آباد غمشلو پروژه‌های ساخت مخزن آب و لوله‌کشی آب آشامیدنی به طول بیش از 6 کیلومتر به بهره‌برداری رسید . مردم روستای محمدآباد سال هاست که از داشتن آب آشامیدنی سالم محروم بودند . آن‌ها پیش از این آب آشامیدنی خود را از چاه های آب روستا تامین می کردند . پس از مشخص شدن آلودگی این آب‌ها ، تانکرهای آب رسان آب آشامیدنی را برای مردم تامین می کردند که آن ها نیز جواب گوی نیاز خانواده ها نبود .

,

به گزارش خبرنگار اقتدار ملارد ، 10 سال پیش در یک طرح عمرانی دولت تصمیم به اجرای پروژه آبرسانی در این روستا را اجرایی می‌کند اما به‌دلیل ایرادات مطالعاتی و محاسباتی این طرح شکست خورده بود .

, اقتدار ملارد,

ساخت یک واحد مسکونی در راستای محرومیت‌زدایی، پارک بازی کودکان، زمین فوتبال جوانان، محوطه سازی و مرمت مسجد جامع حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام روستا و فضای سبز به متراژ یک هکتار از دیگر پروژه‌های طراحی و اجرا شده توسط سپاه پاسداران در روستای محمدآباد غمشلو است.

,

 

,

 

,

                 

, , , ,

, ,

                                                                                                 

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه