اخبار داغ

19 نفر از انتخابات شوراهای شهرستان مراوه تپه جا ماندند

19 نفر از انتخابات شوراهای شهرستان مراوه تپه جا ماندند
فرماندار مراوه تپه گفت: از 651 نفر ثبت نامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،19 نفر جاماندند و 632 نفر تایید صلاحیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه در خصوص آخرین وضعیت تاییدیها و رد صلاحیتهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: 19 نفر از داوطلبینی که برای انتخابات ثبت نام کرده بوند، تا الان نتوانسته اند، برای حضور در انتخابات احراز خود را به دست آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

تاجی قره جه گفت: از این 19 نفر، 7 نفر آنها انصرافی هستند که دیگر وارد انتخابات نمی شوند و 6 نفر هم صلاحیت آنها برای انتخابات تایید نشد.

,

6 نفر دیگر هم مدارک ارسالی آنها برای ثبت نام ناقص بوده و به همین خاطر تایید صلاحیت نگرفته اند.

,

فرماندار مراوه تپه گفت: به جز کسانی که انصراف داده اند، بقیه داوطلبین در حال پیگیری برای به دست آوردن صلاحیت خود هستند و البته فرصت آنها تا 6 اردیبهشت ماه خواهد بود.

,

اسماعیل تاجی قره جه در خصوص کاندیداهای ثبت نام کننده در انتخابات شورای اسلامی شهر مراوه تپه هم گفت: در شهر مراوه تپه، تمام کاندیداهای ثبت نام کننده به غیر از یک نفر که انصرافی بوده است، تایید صلاحیت خود را گرفته اند و برای حضور در عرصه انتخابات آماده اند.

,

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه