اخبار داغ

واکنش آیت الله ملک حسینی به توهین مقدسات دینی در یکی از ستادها:

سخنان بی ادبانه و هتاکانه این فرد واقعا درد آور و مصیبت بار است / ستادها از مقدسات برای اهداف انتخاباتی استفاده نکنند

سخنان بی ادبانه و هتاکانه این فرد واقعا درد آور و مصیبت بار است / ستادها از مقدسات برای اهداف انتخاباتی استفاده نکنند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به توهین به مقدسات دینی در یکی از ستادهای انتخاباتی شدیداَ واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پی هتاکی به مقدسات اسلامی در یکی از ستادهای انتخاباتی در استان ایلام افزود: سخنهای بی ادبانه و هتاکانه فردی که معلوم نیست چه نوع تربیتی یافته، در مکالمه اش با امام رضا(ع) واقعا دردآور و مصیبت بار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

وی با بیان اینکه چه نوع تربیتی باعث می شود که انسان هتاکانه و جسورانه با امامی معصوم سخن بگوید، اظهار کرد: عمق بی اعتقادی در لابلای این حرف ها دردآور است و شنیدن این سخن ها عرق شرم را بر پیشانی انسان می نشاند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی خیال می کنند که امامان معصوم مانند این کودکان سیاستمدار هستند که می شود به هر شکلی با آنها سخن گفت و یا در مورد آنها چیزی نوشت.

,

آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: شرم باد بر این تربیت و بر این سیاست و بر این سیاست بازیها و بر این رقابت که انسان را این چنین به هرزه گویی و یاوه گویی می کشاند.

,

وی تصریح کرد: البته حرکت اسفبار گذشته در توهین به امام عصر(عج) و ابزار قرار دادن آن امام همام و سکوت ما باعث شده است که امروز هر بی سرو پایی این چنین بلبل زبانی کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برخورد مراجع قضایی با چنین اتفاقاتی و جلوگیری از عدم تکرار آن گفت: ستادها فکر نکنند که با این حرکت های آمیخته با بی اعتقادی و هرزه گری فکری می توانند به سمت موفقیت بروند.

,

وی تصریح کرد: گاه آنچه که فردی را در نگاه انسانها بزرگ می کند، او را در نگاه خدای بزرگ ذلیل و پست و در دنیا آبرومند اما در آخرت بی آبرو می کند و آفرین بر فرزندان غیرت و غیرتمندان که اجازه تکرار چنین اعمالی را نمی دهند.

,

آیت الله ملک حسینی در پایان گفت: به همه ستادها توصیه می کنم که از مقدسات برای اهداف انتخاباتی استفاده نکنند و با مقدسات مزاح کفرآمیز ننمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه