اخبار داغ

وحدتی مطرح کرد؛

جهانگیری به نفع روحانی کناره‌گیری می‌کند/ مدافع دولت شدن در جایگاه کاندیدا درست نیست

جهانگیری به نفع روحانی کناره‌گیری می‌کند/ مدافع دولت شدن در جایگاه کاندیدا درست نیست
نماینده بستان آباد گفت: معاون اول رئیس‌جمهور برای دفاع از روحانی کاندیدا شده و قطعا به نفع او کناره‌گیری خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین وحدتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در مورد مناظره‌ کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و کیفیت آنها اظهار داشت: فضای مناظره‌‌ها سرد بود و باید بهتر از این برگزار می‌شد، مسائل و مشکلات جامعه به روشنی مورد بحث قرار می‌گرفت و برنامه‌های مشخص برای حل این مسائل ارائه می‌شد که اینگونه نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: هم رئیس جمهور فعلی و هم کاندیداها باید به طور مشخص و با برنامه زمان بندی شده کوتاه، میان و بلند مدت راهکار حل مشکلات را به طور شفاف به مردم ارائه می‌‌کردند.

,

این نماینده مجلس دهم در مورد حضور جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی برای دفاع از برنامه‌های دولت، تاکید کرد: قطعاََ جهانگیری کناره گیری خواهد کرد، وی در راستای اهداف دولت و کمک به دولت کاندیدا شده است؛ چهار سال معاون اول روحانی بوده و با او هم‌فکر می‌باشند و تنها برای کمک به روحانی وارد عرصه شده است. 

,

وی خاطرنشان ساخت: در عالم سیاست این اتفاقات غیر منتظره نیست، اگر کسی وارد انتخابات شود و برنامه‌های مشخصی هم داشته باشد حق دارد از فرصت استفاده کند اما اینکه به عنوان مدافع دولت وارد کار شود درست نیست.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا تعداد کاندیداها زیاد است، تصریح کرد: تعداد کاندیداها زیاد نیست وحتی اشخاص دیگری نیز صلاحیت داشتند که کاندیدا شوند اما همین شش نفر نیز خوب هستند.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود مصاحبه‌ها دو به دو انجام گیرد تا هم وقت بیشتر و هم قدرت نقد افزایش پیدا کند، بیان داشت: چهار سال سرنوشت ملت در دست رئیس جمهور است و قطعا زمان بیشتری برای شناخت و انتخاب نیاز می‌باشد، باید زمان و صراحت این کاندیداها افزایش پیدا کند تا مردم بتوانند با توجه به برنامه‌هایی که کاندیداها برای ریاست جمهوری بیان می‌کنند آگاهانه تصمیم گرفته و انتخاب نمایند.

,

وحدتی در مورد رعایت اخلاق در این مناظره‌‌ها نیز متذکر شد: هر چند مسائلی مطرح شد که چالش اندکی ایجاد کرد اما فضای مناظره سرد بود، باید با رعایت اخلاق اما در صراحت کامل تمام موارد بیان شود زیرا مردم حق دارند که همه‌‌چیز را در مورد کسی که انتخاب می‌کنند، بدانند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه