اخبار داغ

در کنفرانس خبری والیبال آسیایی مطرح شد؛

داورزنی:امیدواریم با حمایت تماشاگران تیم ملی به بازی های جهانی مصر راه یابد/ سیچلو:کسب عنوان قهرمانی دور از انتظار نیست

داورزنی:امیدواریم با حمایت تماشاگران تیم ملی به بازی های جهانی مصر راه یابد/ سیچلو:کسب عنوان قهرمانی دور از انتظار نیست
در کنفرانس خبری که در هتل لاله سرعین برگزار شد مسئولین از بلامانع بودن حضور بانوان در ورزشگاه سخن گفته و بهترین تیم های ای دوره والیبال آسیایی را معرفی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال کشوردر نشست خبری با خبرنگاران در سرعین گفت:همه چیز برای برگزاری مسابقات والیبال امید های آسیا در اردبیل آماده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

وی تصریح کرد:تمامی 10 تیم خارجی شرکت کننده در این مسابقات هم اکنون در اردبیل بسر می برند و از دوشنبه رقابت های خود را آغاز می کنند.

,

وی افزود:تمام زیر ساخت های لازم از ماه ها پیش آماده شده و دو سالن 6 هزار نفری رضا زاده و 2 هزار نفری شهید آسمانی اردبیل برای برگزاری مسابقات نوسازی و استاندارد سازی شده است.

,

داورزنی اظهار کرد:امید است با حمایت تماشاگران خونگرم اردبیلی تیم ملی امید به بازی های جهانی مصر راه یابد.

,

سیچلو سرمربی تیم ملی امید والیبال ایران نیز در این نشست گفت:ژاپن, چین تایپه و تایلند تیمهای خوب این دوره هستند.
وی افزود: بازیکنان تیم ایران نیز  پتانسیل خوبی دارند و قطعا توان حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارند.

,
,

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: به دلیل حضور بازیکنان بسیار خوب در ایران، انتخاب 12 بازیکن نهایی کار بسیار سختی بود، هرچند با بازیکنان دعوت شده فعلی که از بازیکنان خوب کشور هستند، کسب عنوان قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود.

,

رئیس کمیته کنترل مسابقات آسیایی والیبال نیز گفت: در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در اردبیل حضور بانوان ورزشکار بلامانع است.

,

وی افزود: بانوانی که در رشته والیبال یا سایر رشته های تربیت بدنی تحصیل می کنند ویا مربی و داور هستند می توانند جهت تماشای بازیها در سالن های ورزشی میزبان حضور یابند.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه