اخبار داغ

امام جمعه بندرعباس:

اشتغال زنان یکی از علل امروزی طلاق است

اشتغال زنان یکی از علل امروزی طلاق است
امام جمعه بندرعباس در بررسی آسیب های اجتماعی به مسئله طلاق اشاره کرد و گفت: یکی از علل امروزی طلاق اشتغال زنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طلاق یکی از مهمترین معضلات جامعه و هر استان است که ریشه در دلایل مختلف دارد که لازم است همه این علل بررسی و به صورت علمی به آن پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

وی یکی از علل امروزی طلاق را اشتغال زنان دانست و بیان داشت: این مسأله باعث شده حضور بانوان در خانه کمرنگ و کانون گرم خانواده به سردی بگراید و در تربیت فرزندان وقفه ایجاد شود.

,

رئیس شورای فرهنگ فرهنگ عمومی هرمزگان افزود: هرچند که اشتغال زنان در جامعه امروزی برای تأمین اقتصاد خانواده ضروری به نظر می رسد، اما باید در قانون گذاری به گونه ای عمل شود که زنان فرصت بیشتری را در خانه حضور داشته باشند.

,

آیت الله نعیم آبادی همچنین به مسأله حاشیه نشینی در شهر بندرعباس پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون شهری در کنار بندرعباس ایجاد شده که حاشیه نشین بوده و کانون معضلات و آسیب های اجتماعی است؛ عدم توجه به روستائیان در تامین نیازهای اساسی همچون تحصیل، آب، برق، جاده، عدم دقت مدیران شهری، عدم نظارت لازم بر ساخت و سازها و عدم اعمال قانون از جمله مهم ترین علل آن است.

,

امام جمعه بندرعباس مبارزات صورت گرفته در حوزه قاچاق کالا را نیز چندان تاثیر گذار ندانست و گفت: تا زمانی مشکل اقتصادی نیروهای مستقر در این بخش ها تامین نشود، قاچاق ریشه کن نمی شود.

,

وی ادامه داد: زیرا کسی که در تامین امرار و معاش روزانه خود مانده است چگونه می تواند قانون را تمام و کمال اجرا کند و این مبارزات هرچند ارزشمند و قابل تقدیر است زیرا ریشه ای و بنیادی نیست.

,

نعیم آبادی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: استان هرمزگان یکی از استان های شاخص در حوزه اقتصاد مقاومتی است و در این خصوص کارهای ارزشمندی هم در اجرا و هم در تدوین و تشریح مصادیق آن انجام پذیرفته است.

,

رئیس شورای فرهنگ فرهنگ عمومی هرمزگان اظهار کرد: حضور مستقیم اعضای کمیسیون های مختلف مجلس در استان ها می تواند راه حل خوبی برای حل مشکلات، اصلاح قانون و توزیع مناسب اعتبارات و منابع باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه