اخبار داغ

فعال سیاسی اصولگرای استان کردستان:

دیپلماسی خنده تدبیر و امید نا امیدی را به ارمغان آورد/حق جامعه ما بیکاری نیست

دیپلماسی خنده تدبیر و امید نا امیدی را به ارمغان آورد/حق جامعه ما بیکاری نیست
فعال سیاسی اصولگرای استان کردستان گفت: هرکس و هر شخصی از ولایت مطلقه فقیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) که خط قرمز ماست عدول کند قلم پایش را خورد خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سراب خبر ، جهاندار سالاری دبیر اسبق جبهه متحد اصولگرایان قروه و دهگلان و عضو هسته مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان قروه در گفتگویی با خبرنگار ما به تشریح وضعیت اقتصادی سیاسی و فرهنگی اجتماعی جامعه در شرایط کنونی پرداخت که دعوت می شود تا خواننده این گفتگو باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سراب خبر,

با سلام لطفا خودتون رو معرفی کنید؟

, با سلام لطفا خودتون رو معرفی کنید؟,

جهاندار سالاری هستم دبیر اسبق جبهه متحد اصولگرایان قروه و دهگلان، مشاور اسبق فرماندار قروه و عضو هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در دوره پیشین، معاون سیاسی و قائم مقام پیروان خط امام خمینی (ره) و رهبری قروه، عضو هسته مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قروه و عضو هسته مرکزی ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهرستان قروه.

,

شما به عنوان یکی از فعالان سیاسی استان کردستان هم اکنون شرایط سیاسی کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟

, شما به عنوان یکی از فعالان سیاسی استان کردستان هم اکنون شرایط سیاسی کشور را چگونه ارزیابی می کنید؟,

کشور ما هم اکنون در روزهایی حساس از تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و در یک چنین شرایطی دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام می باشد تا بتواند شکوه انتخابات را به چالش بکشد اما مردم ثابت کرده اند که در روزهای حساس انقلاب اسلامی در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و با حضور پررنگ خود در انتخابات پاسخ دندان شکنی به دشمنان می دهند.

,

بدون تردید دولتمردان ما در طول سال های اخیر نتوانسته اند نسبت به وعده های خود برای ارتقای جایگاه سیاسی ایران اسلامی در صحنه بین الملل موفق باشند و این حقیقت از سقوط 12 پله ای ارزش پاسپورت ایرانی قابل درک می باشد و با وجودی که یکی از وعده های اصلی آقای روحانی در انتخابات سال 92 ارتقای جایگاه پاسپورت ایرانی بود امروز می بینیم که در کشورهایی چون ترکیه، عربستان،اندونزی و حتی جیبوتی به ایرانی و ایرانیان و به پاسپورت ایرانی بی احترامی می شود و می توان گفت این از خدمات دولت تدبیر و امید بوده است.

,

آقای سالاری شما علاوه بر سابقه فعالیت سیاسی در مسائل اقتصادی نیز فعالیت داشته اید و کارخانه تولید پوشاک رولان قروه را مدیریت نموده اید، با توجه به سابقه فعالیت در نقش یک کارآفرین هم اکنون شرایط اقتصادی جامعه را چگونه می بینید؟

, آقای سالاری شما علاوه بر سابقه فعالیت سیاسی در مسائل اقتصادی نیز فعالیت داشته اید و کارخانه تولید پوشاک رولان قروه را مدیریت نموده اید، با توجه به سابقه فعالیت در نقش یک کارآفرین هم اکنون شرایط اقتصادی جامعه را چگونه می بینید؟,

حقیقت این است که کشور در شرایط نامساعد اقتصادی به سر می برد و برنامه ریزی های دولت یازدهم نتوانته است منجر به نجات اقتصاد ایران بشود.

,

متاسفانه رییس جمهور کشور گاه و بیگاه از خروج کشور از شرایط رکود خبر می دهد اما مردم نمی توانند این خروج از رکود و این کاهش نرخ تورم را در سفره های خود احساس کنند.

,

ما در سال های اخیر نه تنها شاهد عبور از رکود نبودیم بلکه عدم صداقت دولت اصلاحات مانع از عبور از تورم نیز بود.

,

ما شاهد تبعیض و بی عدالتی در سطح کشور در طول عمر دولت یازدهم بوده ایم به گونه ای که کارخانجات و واحدهای تولیدی رو به تعطیلی گذاشته اند و بسیاری از کارگران ما با بیکاری مواجه شده اند.

,

دولت در شرایطی از رشد اقتصادی و رونق اقتصادی سخن می گوید که این رونق را تنها برای وزیران 4 درصدی خود محقق نموده است و صنعتگر و کارفرمای ایرانی امروز نمی تواند جوابگوی حقوق معوقه کارگر خود باشد.

,

هم اکنون در همین شهرستان قروه ما از دو شهرک صنعتی نیمه تعطیل و می توان گفت بدون استفاده برخوردار هستیم که بیش از 80 درصد کارخانجات آن به طور کامل تعطیل شده اند اما طی ماه های گذشته شاهد کلنگ زنی شهرک صنعتی شماره 3 در این شهرستان بوده ایم.

,

جای سوال دارد که اگر به راستی دولتمردان ما به دنبال ایجاد کار و اشتغال برای مردم هستند چرا کارگاه ها و کارخانجات تعطیل شده شهرک صنعتی دلبران و آونگان را دوباره راه اندازی نمی کنند.

,

احداث یک شهرک صنعتی جدید سال ها به طول می انجامد و هزینه های گزافی را برای دولت ها ایجاد می کند ، آیا بهتر نیست به جای ارائه یک چنین ایده و راهکاری کارخانه فولاد زاگرس شهرستان قروه را سامان دهید؟ آیا بهتر نیست به جای ان کلنگ زنی بدون برنامه ریزی شرکت ها و واحدهای صنعتی تعطیل شده را فعال کنید؟ به راستی مردم ما نه عمر نوح دارند نه صبر ایوب.

,

لطفا در خصوص شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه توضیح دهید. به نظر شما در طول عمر دولت یازدهم وضعیت فرهنگی اجتماعی کشور چگونه بوده است؟

, لطفا در خصوص شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه توضیح دهید. به نظر شما در طول عمر دولت یازدهم وضعیت فرهنگی اجتماعی کشور چگونه بوده است؟,

یکی از جدی ترین نقدهای وارد شده به دولت در همین خصوص است چرا که متاسفانه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی امروز رو به فراموشی گذاشته است و دولت به دنبال سرگرم ساختن جوانان به مسائلی غیر از مسائل حساس و مورد توجه جامعه بوده است.

,

دولتمردان ما در طول سال های اخیر در تلاش بوده اند تا با برگزاری کنسرت ها و همایش های به قول خود فاخر جوانان را از صحنه پیگیری مطالبات دور کنند  و نسبت به مسائل حساس کشور غافل نمایند.

,

ابتذال در سینما و تئاتر و صدور مجوزهای بدون قید و بند در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور نمود که در دولت یازدهم به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته بود و چنین مجوزهایی ارائه می شد به گونه ای که شاهد بی احترامی در اپرای عاشورا با تک خوانی زنان بودیم ان هم در ایام محرم.

,

در طول عمر دولت تدبیر و امید برجام به عنوان یک سند بین الملل مورد توجه قرار گرفت . نظر شما در خصوص اجرای برجام چیست؟

, در طول عمر دولت تدبیر و امید برجام به عنوان یک سند بین الملل مورد توجه قرار گرفت . نظر شما در خصوص اجرای برجام چیست؟,

متاسفانه برجام به عنوان یک سند بین المللی با نقض آشکار طرف مقابل روبرو بود و دولت ما توانایی مقابله با نقض برجام را نداشت.

,

متاسفانه دیپلماسی خنده امید و اعتدال دولت آقای روحانی برای همه مردم گریه و غم را به وجود آورد نه شادی 

,

در دولت تدبیر و امید برجام تنها منجر به بتن ریزی در راکتورهای هسته ای که حاصل سال ها مجاهدت و تلاش شبانه روزی دانشمندان هسته ای و نخبگان شهید این مرز و بوم بود، شد.

,

در اجرای برجام کشور ما از غنی سازی 20 درصدی اورانیوم به غنی سازی زیر 3 درصد روی آورد و دولتمردان بسیاری از خط قرمز ها را نیز زیر پا گذاشتند.

,

ما در طول اجرای برجام شاهد اهانت ها و توهین های دولتمردان آمریکایی بودیم که عزت و کرامت ملی ما را خدشه دار نمودند.

,

اگر امروز کسی در دنیا حرف دولتمردان ایرانی را می شنود به خاطر دیپلماسی خنده دولت اصلاحات نیست به برکت خون شهدا در صحنه های حساس انقلاب اسلامی و به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام همچون سردار سلیمانی است .

,

این اقتدار به واسطه اقتدار مقام معظم رهبری است و کسی در جهان برای دیپلماسی خنده دولت اصلاحات تره هم خورد نخواهد کرد.

,

افرادی که می خواستند امید را برای مردم به ارمغان بیاورند امروز جوانان را با سیاست های ناکارآمد خود ناامید کرده اند.

,

سخن پایانی شما برای مردم ؟!

, سخن پایانی شما برای مردم ؟!,

با توجه به دستورات مقام معظم رهبری باید همه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات پاسخ محکمی بر مستکبران جهان بدهند و در این راه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه بین الملل باشند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه