اخبار داغ

استاندار قزوین تاکید کرد

نقش موثر زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین رکن جامعه

نقش موثر زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین رکن جامعه
استاندار قزوین در دیدار با جمعیت بانوان فرهیخته، بر نقش موثر و بی بدلیل زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین و مهمترین رکن جامعه تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، فریدون همتی در دیدار با جمعیت بانوان فرهیخته که با حضور نمایندگان استان های سمنان، گیلان و گلستان در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: زنان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی از راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشارکت در انتخابات، نماز جمعه و دیگر مقاطع نقش مهم و موثری داشته و حضور و شکل گیری این جمعیت در استان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

استاندار قزوین با تاکید بر نقش زنان در استحکام بخشی خانواده به عنوان اولین و مهمترین رکن جامعه، تصریح کرد: نقش زنان در استحکام خانواده درجایگاه نخست قرار دارد و سپس دانشگاه و جامعه در پرورش فرزندان نقش بی بدیل و مهمی را ایفا می کنند.

,

این مسوول در ادامه افزود: نقش خانواده در استحکام بخشی به ابعاد فکری و شخصیتی اعضای آن نقشی بی بدیل و اثر گذار است، که در صورت توجه به تکالیف و رسالت های تربیتی، توان مقاومت آن در مقابل انواع شرایط محیطی افزایش می یابد.

,

وی با تشریح نقش زنان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهم آینده گفت : زنان نقش بسیار موثری در خلق حماسه ای دیگر در انتخابات مهم پیش رو دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه