اخبار داغ

تغییرات غیر منتظره در سفر روحانی به همدان/استانداری به جای ستاد انتخاباتی میزبان روحانی شد

تغییرات غیر منتظره در سفر روحانی به همدان/استانداری به جای ستاد انتخاباتی میزبان روحانی شد
تغییرات گسترده و چند باره در سفر روحانی به همدان موجب شده است تا حتی هواداران روحانی نیز اطلاع دقیق از برنامه های سفر نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، روحانی ریس جمهور دولت یازدهم در حالی به همدان سفر می‌کند که تغییرات گسترده در برنامه های او برای چند بار ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در حالی که مدیر کل راه و شهرسازی همدان پیش از این از سفر روحانی با قطار در بخشی از مسیر تهران به همدان خبر داده بود، ضرابی ریس  ستاد روحانی چند روز مانده به سفر در نشست خبری از سفر روحانی با هواپیما به همدان گفت.

,

 

,

تغییر غیر منتظره دیگر سفر شباناگاهی روحانی به همدان است.

,

در حالی که طبق اعلام قبلی ستاد روحانی و استانداری همدان قرار بود روحانی روز دوشنبه صبح وارد همدان شود وی ترجیح داد تا شب و با پرواز هواپیما پس از سخنرانی در ارومیه خود را به همدان برساند.

,

این که چنین تغییراتی چه دلایلی دارد فعلا چندان مشخص نیست.

,

البته آماده نشدن قطار به علت تست نشدن آن را میتوان دلیل منتفی شدن سفر با قطار دانست.

,

هر چند هنگامی که برخی مسئولین استانی از سفر با قطار توسط روحانی خبر میدادند نیز این خبر با دیده تردید نگریسته شد و اغلب اصحاب رسانه و کارشناسان آن را حرکتی از نوع تبلیغات برای انتخابات برآورد کردند.

,

 

,

نکته دیگر در این میان استقبال استاندار و معاونین از ریاست جمهور در این سفر است.

,

نکته جالب قصه اینجاست که چند روز پیش ضرابی ریس ستاد روحانی در استان با بیان اینکه ریس جمهور به عنوان نامزد انتخابات به همدان سفر خواهد کرد گفته بود به همین دلیل استانداری نمی تواند میزبان روحانی باشد و تمام برنامه های روحانی در همدان با ستاد انتخابات  روحانی خواهد بود.

,

استقبال تیم دولت در استان از روحانی کاملا برخلاف این سخنان نشان دهنده استفاده روحانی از موقعیت حقوقی خود برای تبلیغات است.

,

 

,

به هر حال دلایل تغییرات گسترده و مکرر برنامه های سفر روحانی به همدان مشخص نیست و به نظر می رسد این روزها کسی هم قصدی برای جواب دادن به این سوالات ندارد!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه