اخبار داغ

6 ماه بدون حقوق/ روزگار کارگران شهرداری چرام چگونه می گذرد؟

6 ماه بدون حقوق/ روزگار کارگران شهرداری چرام چگونه می گذرد؟
یکی از شهروندان چرامی درخصوص حقوق معوق کارگران زحمتکش شهرداری با ارسال یادداشتی به این موضوع پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چرام، یکی از شهروندان چرامی درخصوص حقوق معوق کارگران زحمتکش شهرداری با ارسال یادداشتی به این موضوع پرداخته است که در زیر می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چرام, یکی از شهروندان چرامی درخصوص حقوق معوق کارگران زحمتکش شهرداری با ارسال یادداشتی به این موضوع پرداخته است که در زیر می خوانید.,

به خداوند بخشنده مهربان

,

 روزگار کارگران در شهرداری چرام چگونه می گذرد؟

,

 ششمین ماه از عدم پرداخت حقوق کارگران مظلوم شهرداری میگذرد اما سخنی با شورا و شهردار چرام...

,

 ‏ضمن عرض سلام و ادب به حضور اعضای محترم شورا و شهردار چرام ‏اینجانب به عنوان یک شهروند چرامی به پیشنهاد و نمایندگی چندی از کارگران مظلوم شهرداری و سایر دوستان و شهروندان و دیدن صحنه ای نا خوشایند ‏بر آن شدم تا سوالاتی از اعضای شورا و شهردار چرام بپرسم . سوالاتی که در ذهن اکثر مردم چرام بی جواب مانده ‏است.

,

 اگر شما قابل دانستید پاسخ دهید که لطف کرده اید اگر هم نه که به ناچار یاد آن مثل می افتم که حرف حساب ‏جواب ندارد .

,

 ‏اگر چه شما خادم مردم هستید و پاسخگویی وظیفه شماست اما 6 ماه است حقوق رفتگران و سایر پرسنل شهرداری چرام پرداخت نشده ،چند سال مطالبات معوق آنها پرداخت نشده ، 6 ماه ‏است حق بیمه این کارکنان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نشده ، بی تعارف پرسنل شهرداری گرسنه اند و ‏ضمن آن تامین اجتماعی به دلیل عدم پرداخت حق بیمه چندین ماه است دفترچه آنها را تعویض یا تمدید نمی کند و ‏هیچ خدماتی به آنها نمی دهد.

,

کل شهر را 8 رفتگر می چرخانند این ظلم است و به آنها فشار زیاد وارد می شود . چرا در اداره که این همه نیروی بیکار وجود دارد استخدام بیش از نیاز صورت می گیرد ، اما در بخش خدمات شهری که سالهاست رنج و فشار یک شهر بر دوش 8 نفر است هیچ نیرویی اضاف نمی شود ؟ اگر چه همیشه شعار مسئولین ما حمایت از قشر مظلوم کارگر بوده اما آنچه که امروز حاکم است با آنچه که شعار بوده به دور است و حقیقت چیز دیگری می باشد.

,

از برج 9 سال 95 (آذر ماه تا کنون ) پرسنل زحتمکش شهرداری چـــرام حقوق دریافت نکرده اند و همچنان هم طبق پیگیری ها هیچ امیدی به بهبود شرایط نیست . طی همین مدت نیز بیمه این پرسنل پرداخت نشده و آنها حتی در صورت بیماری اعضای خانواده خود باید با این شرایط بحرانی مالی بدون از دفترچه به پزشک مراجعه کنند که تقریبا غیر ممکن است . چرا روز کارگر حتی یک مراسم خشک خالی تدارک ندیدند ؟ از آنها تشکر نکردید ؟ و متاسفانه با اینکه این روز متعلق به کارگران است و باید تعطیل باشد آنها را به بوستان شهدا بردند و از آنها کار کشیدید ؟ آیا واقعا ما پیرو همان دینی هستیم که پیامبرش دستان کارگر را می بوسید؟ بیان می کردند که حق کارگر را باید تا عرقش خشک نشده داد

,

اما آقای شهردار محترم نداشتن 100 تومان یعنی هیچی نداشتن ، یعنی شرم جلوی اعضای خانواده ، یعنی شرم پدر خانواده ‏وقتی شب سال تحویل تلویزیون سفره های پر مردم در آن شب را به تصویر می کشد و صورتت سرخ میشود .

,

به خدا بنده به عنوان یک شهروند از عنوان چنین مسائلی شرم میکنم

,

چرا برای خرج های چند صد ‏میلیونی پول داریداما برای انها که با خجالت و شرم تمام نان شبشان را قرض میکنند پول ندارید ؟ به راستی ‏چرا؟ ‏ ضعف شدید مدیریتی ‏شورا و شهرداری عیان و شهره شهر است و همه مردم روزانه بارها به آن اقرار میکنند .

,

 چرا خودتان را به خواب ‏زده اید چرا حرفی از حال روز خودتان نمیزنید ؟ حقیقت تلخ است نه ؟ شما که توانایی لکه گیری های سطح شهر ‏که شاید خرج همه انها یک یا دو سرویس اسفالت است را نداشته اید و به قول خودتان نهضت آسفالت نیمه کاره و بدون از قیر در شهر اجرا کرده اید ، چرا عذر خواهی نمیکنید ?

,

 در پایان از آقای استاندار محترم که خودشان میدانند و گفتند پیامک های بی پولی کارگران شهرداری را مکرر ‏دریافت میکنم و سایر مسئولین مرتبط خواهشمندم که نظارتی کنند ، این چنین این مسئولین را به حال ‏خود رها نکنند .‏

,

حال ‎از مدیریت محترم سایت خواهشمندیم تا با ‏حفظ این رسالت و انتشار این مطلب که بی شک فریاد افراد و شهروندانی است که حقوق آنها ‏ضایع شده کاری در جهت بهبود وضعیت موجود انجام داده باشند و همچنین باشد که خداوند اجرتان را بدهد .‏ به امید روزی که پست اجرای حق و عدالت به دست صاحب اصلی و عادل خود برسد تا شاهد چنین وضعیت های ‏شرم اوری نباشیم.

,

(شهروند چرامی)

,

 

,

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

,

https://telegram.me/akhbarchoram

, https://telegram.me/akhbarchoram]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه