اخبار داغ

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد:

اجرای برنامه‌های مختلف انتخاباتی در دانشگاه یزد / فعالیت‌ها در چهارچوب قوانین خواهد بود

اجرای برنامه‌های مختلف انتخاباتی در دانشگاه یزد / فعالیت‌ها در چهارچوب قوانین خواهد بود
مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد از برگزاری برنامه های‌ مختلف با رویکرد انتخابات توسط تشکل های دانشجویی در دانشگاه‌ یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد در مصاحبه با یزدآوا، در خصوص برنامه‌های این دانشگاه در ایام انتخابات گفت: برنامه‌های متنوع و متعددی مانند مناظره، تریبون آزاد، سخنرانی و ... با موضوع و محوریت انتخابات از هفته گذشته در دانشگاه یزد شروع شده و این برنامه ها تا فرصت قانونی انتخابات ادامه خواهد داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدآوا,

سید رضا جوادیان با اعلام خبر برگزاری مناظره انتخاباتی با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در روز چهار شنبه در دانشگاه یزد افزود: مجریان و درخواست کنندگان برنامه‌های انتخاباتی بعد از گرفتن تایید و مجوز از مسئولین مروبطه دانشگاه مجاز به برگزاری برنامه‌های انتخاباتی خود هستند.

,

وی تاکید کرد: دانشگاه با هدف جلب مشارکت هر چه بیشتر مردم و به ویژه دانشجویان در انتخابات آینده، مساعدت‌های لازم را انجام خواهد داد.

,

جوادیان با بیان این که مجوز فعالیت‌های انتخاباتی در دانشگاه بر اساس درخواست متقاضیان خواهد بود افزود:  با رعایت عدالت و قوانین مربوطه مجوزهای لازم به افراد و گروه‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های انتخاباتی داده می‌شود به شرط آن که حق دیگران ضایع نشود و این جور نخواهد بود که به گروهی خاص 10 مجوز و به گروه دیگر کمتر از این تعداد مجوز داده شود.

,

وی بر لزوم رعایت قوانین در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد و افزود: فعالیت‌های انتخاباتی در دانشگاه باید مطابق با قوانین و شرایط ابلاغ شده از سوی وزارت علوم باشد و دانشگاه یزد نیز از این قوانین مستثنی نخواهد بود از این رو هم قبل از اجرای برنامه تذکرات لازم به مجریان برنامه‌های انتخاباتی داده می‌شود وهمچنین اگر تخلفاتی در حین برگزاری برنامه‌ای صورت گیزد پس از بررسی‌های لازم قابل پیگیری خواهد بود.

,

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فضای سیاسی در دانشگاه‌ها اذعان داشت: طبق سفارشات مقام معظم رهبری فعالیت‌های سیاسی همچون انتخابات به هیچ عنوان آفت محیط علمی نیست و اتفاقا دانشجو باید شعور سیاسی و آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشد.

,

جوادیان در خصوص تبدیل دانشگاه به باشگاه سیاسی توسط ‌ عده‌ای خاص گفت: شاید عده‌ای به دنبال تبلیغ گروه و جناح خاصی در دانشگاه باشند اما خود دانشگاه و مسئولین آن به هیچ عنوان چنین هدفی نداشته و صرفاً به دنبال ایجاد فضای پرشور انتخاباتی و تشویق مردم و دانشجویان به مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه