اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد:

دانشگاههای جیرفت به کمپین تبلیغاتی جریان خاصی تبدیل شده اند

دانشگاههای جیرفت به کمپین تبلیغاتی جریان خاصی تبدیل شده اند
در یک دانشگاه اجازه برگزاری کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد که از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری است را نمی‌دهند ولی کمپین تبلیغاتی جریان خاصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با انتقاد از تبدیل شدن دانشگاهها به محل جولان جریانهای خاص گفت : در این ایام برخی دانشگاه های جیرفت کاربرد جدید پیدا کردند و محل برگزاری میتینگ های مختلف جریانات خاص سیاسی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

محمودی گفت : در یک دانشگاه اجازه برگزاری کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد که از فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری است را نمی‌دهند ولی کمپین تبلیغاتی جریان خاصی است.

,

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت افزود : حضرات محترم در برخی از دانشگاه ها پا فرا گذاشته اند و ستاد انتخاباتی کاندیدای خاصی در دانشگاه هستند.

,

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی  جیرفت خاطرنشان کرد : از آنجا که در مطالبه‌گری دانشجویان انقلاب، دفاع از حقوق بیت المال از مهم‌ترین نکات است حال این سوال پیش می‌آید که  در دانشگاه برخی مسئولین به چه مجوزی اموال بیت المال را در اختیار یک جریان خاص قرار می دهند؟!

,

محمودی یادآور شد : مسئولین برخی دانشگاه ها باید بدانند که استقلال و شان دانشگاه را نباید فدای منافع حزبی  نمایند و به عنوان قشر فرهیخته جامعه در معرض قضاوت دانشجویان و جوانان می باشند و واقعا برای یک چنین ضعف و تسلیمی در مقابل فشارهای دیگران چه پاسخی به دانشجویان دارند که بدهند!؟

,

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد افزود : شان و قداست دانشگاه باید به دور از این فضاها حفظ گردد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دانشگاه و دانشجو باید سیاسی باشد  و نه سیاست زده، ولی این گونه تحرکات دانشگاه را از رسالت خود دور کرده و قشری که باید الگو و پیشتاز در جامعه باشد را بازیچه دست جریانات و احزاب سیاسی کرده است.

,

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود : هر چند امیدی به رفتار انقلابی از مسئولان دانشگاه نداریم اما مسئولان مشخص کنند که تحت فشار از مجموعه‌های حامی کاندیداها از خارج از دانشگاه هستند یا اینکه برای خوش آمد عده ای و حفظ سمت خود اموال بیت المال را در راه تبلیغات یک ستاد در اختیار آنها قرار می‌دهند که در هر دوصورت بر ما واجب است به عنوان بزرگترین جریان دانشجویی جنوب استان کرمان در برابر سواستفاده از بیت المال انقلابی عمل خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه