اخبار داغ

مهار یک آفتاب پرست توسط ماموران آتش‌نشانی در خانه شهروند رباط کریمی

مهار یک آفتاب پرست توسط ماموران آتش‌نشانی در خانه شهروند رباط کریمی
رئیس آتش‌نشانی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم از مهار یک آفتاب پرست در خانه یکی از شهروندان در شهرک فرهنگیان خبر داد و جزئیات آن را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا موسوی در گفت‌وگو با  رباط نیوز از مهار یک آفتاب پرست توسط سازمان آتش‌نشانی در خانه شهروند رباط کریمی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی با بیان این خبر  اظهار داشت: با توجه به اقلیم شهر رباط کریم و تغییرات جوی فصل بهار احتمال وجود گونه‌های زیستی در بافت شهری وجود دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر موردی با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کنند تا مأموران با حضورشان در محل خطر را رفع کنند.

,

رئیس آتش‌نشانی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم گفت: با تماس یکی از شهروندان واقع در شهرک فرهنگیان آفتاب پرست در حیاط این خانه مهار و پس از آن به محل دور از بافت شهری به دامان طبیعت بازگردانده شد.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهربانی با حیوانات در اصول و مبانی اخلاقی دین اسلام امری نهادینه شده است و معمولاً این جانوران بی آزار هستند و پیش از هرگونه ترس یا آسیب زدن به آنها می توان با تماس با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به راحتی هر گونه مشکلی را رفع کرد.

,

موسوی در پایان افزود: از شهروندان گرامی تقاضا دارم تا در صورت بروز هرگونه حادثه مشابه با ما تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه