اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور رشت:

امنیت کشور حاصل پشتیبانی مردم از ولایت است

امنیت کشور حاصل پشتیبانی مردم از ولایت است
مسئول بسیج دانشگاه پیام نور رشت، گفت:امروز پشتیبانی مردم از ولایت فقیه علت اصلی امنیت و آرامش کشور ما در منطقه پر آشوب و نا امن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زیتون خبر،سیدمحمدرضا مومنی در جمع نمازگزاران جمع شهر رودبار،ضمن تبریک ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد:امروز پشتیبانی مردم از ولایت فقیه علت اصلی امنیت و آرامش کشور ما در منطقه پر آشوب و نا امن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر,

وی ادامه داد:مردم کلام هوشمندانه امام خمینی(ره) که فرمود:”پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد” را با تمام وجود درک کرده اند.

,

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور رشت بیان داشت:عده ای قصد دارند این امنیت را که برکت خون شهیدان است در تبلیغات خود به عنوان یک دستاورد عملکردی معرفی کنند اما مردم می دانند که پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است و فرمایشات ایشان راهگشای مسیرهای سخت انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

,

مومنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون سند ۲۰۳۰ یونسکو در زمینه آموزش و پرورش که به شکل محرمانه و بی سر وصدا پذیرفته شده بود،افزود:رهبر معظم انقلاب در زمینه اجرای این سند هشدار دادند و بر لزوم بررسی و جلوگیری از اجرای آن تاکید کردند.

,

وی،در بخش دیگری از سخنان خود به امر مهم انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت:انتخابات در نظام جمهوری اسلامی رکن اساسی مردم سالاری دینی است که در طول تاریخ انقلاب همواره با حضور باشکوه مردم همراه بوده است.

,

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور رشت تصریح کرد:دشمنان می خواهند به هر طریق ممکن امنیت و سلامت برگزاری انتخابات در کشور را خدشه دار کنند اما ملت همواره نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرده است.

,

وی بیان نمود:مسئولان بدانند سخن راندن و همایش برگزار کردن و دستور العمل صادر کردن کافی نیست و ملاک و معیار برای مردم عمل است و پایبندی مسئولین به آنچه می گویند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه