اخبار داغ

مقصودی در گفت و گو با دانا:

موضوع بانک سرمایه ربطی به شهرداری تهران و آقای قالیباف ندارد/ فسادهای اقتصادی حاصل عملکرد دولتی هاست

موضوع بانک سرمایه ربطی به شهرداری تهران و آقای قالیباف ندارد/ فسادهای اقتصادی حاصل عملکرد دولتی هاست
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولتی ها روز گذشته به دلیل فسادهای اقتصادی و نبود مدیریت و مشکلات بزرگ بیکاری و...که حاصل عملکرد آنهاست با انجام حرکات پوپولیستی سعی در مقصر جلوه دادن شهردار تهران در موضوع بانک سرمایه و بانک شهر بودند.
[

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: رئیس جمهور و معاون اولش در مناظره آخر انتخاباتی مواردی را مطرح کردند که بیشتر شبیه یک حرکت پوپولیستی و عوام فریبانه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه این افراد در صدد این موضوع هستند که احساسات جوانان را تحریک کنند، افزود: آقای جهانگیری در مناظره به صورت جزئی به تاریخ و زمان و افراد اشاره ای نکرده و فقط به بیان کلی ماجرای بانک سرمایه اشاره کرد.

,

 

,

مقصودی با اشاره به اینکه بانک سرمایه در زمان شهرداری غیر از قالیباف در اختیار شهرداری بوده و سهم آن امروز واگذار شده است، بیان کرد: دولت کنونی با اقداماتی که در طول این 4 سال انجام داده است نشان داده مخالف اصل 44 بوده درصورتیکه شهرداری تهران این اصل را به درستی انجام داده است.

,

 

,

نماینده مردم  سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولتی ها به دلیل فسادهای اقتصادی، نبود مدیریت، مشکل بزرگ بیکاری و...که حاصل عملکرد آنهاست با انجام حرکات پوپولیستی سعی در مقصر جلوه دادن شهردار تهران در موضوع بانک سرمایه و بانک شهر را داشتند.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان روحانی در مناظره گفت: کسی که از ابتدای انقلاب در جمهوری اسلامی سمت داشته و دارای مسئولیت های متفاوت بوده است در مناظره برای کسب رای بیشتر پنجه در صورت نظام کشید.

,

 

,

مقصودی ادامه داد: وقتی این افراد نمی‌توانند از عملکرد خود در طول 4 سال عمر دولت دفاع کنند متاسفانه پایه های نظام را هدف قرار داده و عملکرد آنها را زیر سوال بردند.

,

 

,

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که بانک سرمایه تاسیس شده یک عده ای از معلم ها 46 درصد سهام را خریدند و مابقی این سهم را به شهرداری و جاهای دیگر واگذار کرده اند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه شهرداری پس از این اقدام و راه اندازی بانک سرمایه سهام خود را فروخته است، بیان کرد: شهرداری تهران از ابتدای انقلاب تا امروز از صدها موسسه پولی و غیر پولی سهام خرید و فروش کرده و در واقع به اصل 44 کمک کرده و حال سوال اینجاست آیا انجام این کار خلاف قانون بوده؟

,

 

,

نماینده مردم سبزوار گفت: سخنان جهانگیری در مناظره نشان می‌داد که چون حرفی برای گفتن ندارد مواردی را مطرح می‌کند که اصلا ربطی به شهردار تهران و آقای قالیباف نداشته است.

,

 

,

مقصودی با بیان اینکه شهردار وقت هر کسی بوده در حوزه قانون و اختیارت خود اقداماتی را انجام داده است، عنوان کرد: دولتی ها چون از سست شدن رای نسبت به خودشان هراس دارند دست به هر اقدامی می‌زنند تا باز هم در دولت باقی بمانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه