اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل:

استادان دانش را بصورت عملی و کاربردی به دانشجویان انتقال دهند

استادان دانش را بصورت عملی و کاربردی به دانشجویان انتقال دهند
مراسم بزرگداشت مقام استاد به مناسبت روز معلم با حضور رئیس، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، مراسم بزرگداشت مقام استاد به مناسبت روز معلم با حضور رئیس، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

در ابتدای این مراسم دکتر سیروس بیدریغ ضمن عرض تبریک به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام معلم، اظهار داشت: شهید مطهری دانشمند و فیلسوف بزرگی در عصر ما بود که آثارش می تواند تأثیر بسزایی بر روی جوانان و دانشجویان کشور داشته باشد و آثار وی برای همه دوران ها کاربرد دارد. اساتید می بایست هرچه می توانند آثار این بزرگوار را مطالعه و به دانشجویان منتقل نمایند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در دانشگاه؛ آموزش اصولی و ایجاد انگیزه برای کسب دانش و افزایش خلاقیت در دانشجویان است. در حال حاضر بدلیل اینکه داشجویان انگیزه کمتری برای تحصیل دارند، در چنین شرایطی وظیفه استادان بیشتر می شود که هم به دانشجویان انگیزه بدهند و همچنین دانش را بصورت عملی و کاربردی تر به دانشجویان انتقال دهند.

,

رئیس دانشگاه آزاد مرکز سیاهکل به اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه اشاره کرد و گفت: هرچه فعالیت های پژوهشی در دانشگاه با رویکرد طرح های تحقیقاتی و کاربردی انجام گیرد می تواند باعث اشتغال و رونق تولید و اقتصاد در جامعه گردد.

,

بیدریغ با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال گذشته، تصریح کرد: حضور تأثیر گذار آیت الله هاشمی رفسنجانی و حمایت همه جانبه از دانشگاه آزاد اسلامی همواره برای ما ملموس بود.
در ادامه این مراسم؛ کمیل کریمی و محمدرضا کاظم پور از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل، بر محور آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) و ذکر احادیث و خاطره مطالبی بیان کردند.

,
,

حافظ خوانی توسط دکتر روستایی استاد حوزه ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از برنامه های جالب این مراسم بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

,

خواندن اشعار گیلکی با تأکید بر هویت فرهنگ بومی در آغاز و پایان اجرا، از بخش های تأثیر گذار این مراسم برنامه بود.
در پایان نیز با اهدای لوح سپاس و هدیه، از استادان منتخب در هریک از گروه های تخصصی و همچنین از پژوهشگر برتر دانشگاه ازاد اسلامی مرکز سیاهکل تقدیر شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه