اخبار داغ

دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن؛

جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند

جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند
حجت الاسلام محمد رضازاده دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز اظهار کرد: در دو انتخابات حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی فومن جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام محمد رضازاده دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز اظهار کرد: در دو انتخابات حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی فومن جوانان فومنی به تکلیف انقلابی خویش عمل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

دبیر مجمع جهادگران انقلاب اسلامی فومن گفت: جوانانی که دل در گروه آرمان های امام و شهدا دارند و می خواهندمشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران در کشور مرتفع شود با تمام وجود در صحنه انتخابات حضور پیدا می کنند و با حضور در بین مردم به روشنگری می پردازند.

,

وی در ادامه اعلام کرد: مجمع جهادگران انقلاب اسلامی شهرستان فومن دکتر سید ابراهیم رئیسی را اصلح مقبول می داند و با تمام وجود برای حل مشکلات کثیر در سطح کشور در عرصه ریاست جمهوری از ایشان حمایت می کند.

,

رضازاده با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر فومن افزود: حتما از کاندیداهای ارزشی شهر که در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده اند حمایت می کنیم چرا که در این دوره الحمدالله نامزد های ارزشی و انقلابی با روحیه جهادی و خرد جمعی حضور دارند و امید داریم برای اولین بار شورائی متشکل از نیروهایی ارزشی و اصلح در شهر فومن تشکیل گردد.

,

وی در پایان خطاب به فعالان فرهنگی شهر خاطر نشان کرد:امروز برای دفاع از ارزش ها و همچنین توسعه شهر هم در عرصه ریاست جمهوری و هم در عرصه شورای شهر باید همگان خاصه فعالان فرهنگی به تکلیف خویش عمل کنند و نیروهای ارزشی باید در عرصه انتخابات نقش آفرین باشند تا دیگر محافل شبانه خاص و کاسبان انتخابات برای شهرمان نقش تعیین کننده نداشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه