اخبار داغ

رئیس ستاد مردمی رئیسی در شاندرمن مطرح کرد:

تهدید و فشار بر روستائیان برای رای به نامزدی خاص / مردم ما هیچ‌گاه زور را نپذیرفته‌اند

تهدید و فشار بر روستائیان برای رای به نامزدی خاص / مردم ما هیچ‌گاه زور را نپذیرفته‌اند
رئیس ستاد مردمی رئیسی در شاندرمن نوشت: برخی با سو استفاده از اعتماد و فقر روستاییان، تهدید می‌کنند که اگر به نامزدی خاص رای ندهید در دولت آینده بودجه های عمرانی روستای شما کم می‌شود و یا یارانه شما قطع شده و سبد کالا به شما تعلق نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ مسلم قربانپور مسئول ستاد مردمی رئیسی در شاندرمن ضمن یادداشتی، نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,


در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت و همزمان با اوج گیری آرای رقبا، شاهد تهدید و عوام فریبی روستاییان عزیز هستیم.
گزارش های مختلفی می رسد که عده ای، مردم  را می‌ترسانند تا به نامزد مورد نظر خودشان رای دهند. متاسفانه شنیده و دیده شده است برخی دهیاران برای جمع کردن رای برای کاندیدایی خاص تحت فشار هستند. کاری که انتخاب آزادانه مردم را زیر سوال می‌برد.

,
,
,

برخی با سو استفاده از اعتماد و فقر برخی از مردم، روستاییان بزرگوار و دهیاران را تهدید می‌کنند که اگر به نامزدی خاص رای ندهید در دولت آینده بودجه های عمرانی روستای شما کم می‌شود و یا یارانه شما قطع می‌شود. سبد کالا به شما تعلق نمی‌گیرد و تاکید می کنند حتما میزای آرای شما برای شخص مورد نظر در روستا باید بیشتر باشد! و این موضوع بعد از انتخابات به دقت بررسی می شود!
و حرف‌های مسخره‌ی دیگری از این دست.

,
,


*

,
,

مسئولین محترم ظاهرا فکر و اندیشه مردم فهیم و روستاییان زحمت کش ما را دست کم گرفته اند. یقین داشته باشید خیلی زود پی به اشتباه خود خواهند برد و آن زمان برای پشیمانی دیر است.
این مردم از شاه و سیستم های امنیتی وحشتناکش نترسیدند. این مردم انقلاب کردند. این مردم خاصیتشان کوبیدن بر دهان کسانی است که می‌خواهند زور بگویند.

,
,

در هر صورت این مسئولیت‌ها رفتنی هست و عمر سیاسی هر کس روزی به پایان می‌رسد. آنچه می ماند قضاوت آیندگان است و حساب و کتاب آخرت.

,

آقایان بجای رقیب هراسی به صورت قانونی از عملکرد خود دفاع کنند. با تهدید و فشار نمی توان قلب های مردم را تسخیر کرد.
به اهالی تهدید و فشار این سخن گهربار حضرت روح الله را یادآور می شوم که : «بترسید از روزی که مردم چهره واقعی شما را بشناسند».

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه