اخبار داغ

عنایتی: به خداحافظی فکر نمی‌کنم/ ۵ سال دیگر از فوتبال می‌روم

عنایتی: به خداحافظی فکر نمی‌کنم/ ۵ سال دیگر از فوتبال می‌روم
مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اصلا به فکر خداحافظی از فوتبال نیستم و در حال حاضر در بهترین فرم بدنی قرار دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانارضا عنایتی در اولین نشست خبری این باشگاه اظهار کرد: هنگامی‌که پدیده با من تماس گرفت و مذاکرات را آغاز کردیم، خیلی زود به نتیجه لازم دست یافتیم و قرارداد امضا شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

آقای گل سابق لیگ برتر ایران افزود: تیم ما بازیکنان خوب و باانگیزه‌ای دارد که برای یک هدف تلاش می کنند که آن هم کسب نتایج خوب و شادی دل هواداران است، همچنین به این شکل هم نیست که اگر به پدیده نمی‌آمدند باید به دسته یک می‌رفتند.

,

وی اظهار کرد: زمانی‌که پدیده کارش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد تمامی تیم‌ها در خواب به سر می‌بردند، همان زمان پدیده توانست بازیکنانی مثل یونس شاکری و میلاد غریبی را به خدمت بگیرد که امروز مشتری‌های میلیاردی دارند.

,

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که بازگشتش به مشهد را آیا می توان نشانه‌ای از پایان فوتبالش معنا کرد؟ تصریح کرد: اصلا و ابدا به خداحافظی فکر نمی‌کنم، با قدرت به کارم ادامه می‌دهم زیرا در بهترین فرم ممکن هستم و بسیار آماده‌ام، همواره در صحبت با بازیکنان هم می‌گویم که امیدوارم 4 یا 5 سال دیگر فوتبال را کنار بگذارم و شما از دست من راحت شوید، اما این صحبت‌ها همه برای آینده است و در برنامه سال‌های نزدیک من خداحافظی جایی ندارد.

,

عنایتی ادامه داد: امسال باید همه تلاش کنیم تا تیم پدیده بتواند در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشد این مستلزم این است که هم شما رسانه‌ها و هم ما بازیکنان و کادر فنی تیم و مجموعه پدیده به اتفاق هواداران دست به دست هم بدهیم و با همدلی در لیگ برتر کار خود را آغاز نماییم.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه