اخبار داغ

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اردبیل:

حرکت جهادی قالیباف قطعاً به نفع انقلاب و مردم است/ستاد های قالیباف و رئیسی در استان متحّد شده اند

حرکت جهادی قالیباف قطعاً به نفع انقلاب و مردم است/ستاد های قالیباف و رئیسی در استان متحّد شده اند
رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اردبیل گفت: ستاد های مرکزی و مردمی آقای قالیباف و رئیسی در سطح استان اردبیل برای تغییر وضع موجود به نفع مردم متحد شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کوثرخبر، کاظم دبیر با اشاره به اینکه حرکت جهادی سردار انقلابی در حمایت از آیت الله رئیسی قابل ستایش است، اظهار کرد: الحمدالله این اقدام انقلابی آقای قالیباف قطعاً به نفع مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی با بیان اینکه همه ستاد های جبهه انقلاب برای موجودیت دولت اسلامی و انقلابی متحّد شده اند افزود: ستاد های آقای قالیباف و رئیسی در سطح استان اردبیل همانند دیگر نقاط کشور بلافاصله پس از این حرکت انقلابی برای حمایت قاطع از آیت الله رئیسی متحد شدند.

,

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان اردبیل خاطر نشان کرد: به نوبه خودمان از طرف ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان اردبیل از جناب آقای قالیباف، سردار با درایت مردمی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

,

دبیر اضافه کرد: انشاالله با این اتحاد مردمی و انقلابی، همبستگی که انتظار می رفت بین مردم ایجاد شده تا بزودی شاهد پیروزی کاندیدای انقلاب و تغییر وضع موجود به نفع مردم، بالاخص مردم محروم و مظلوم خواهیم شد.

,

وی در پایان بخش سخنان خود گفت: ما بسیار امیدواریم که این اتحاد موجبات شکل گیری دولت کارآمد و اسلامی برای مردم انقلابی فراهم آورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه