اخبار داغ

رئیس ستاد قالیباف در انزلی:

تصمیم قالیباف جهاد در راه خدا بود/سربازوار برای پیروزی رئیسی تلاش می کنیم

تصمیم قالیباف جهاد در راه خدا بود/سربازوار برای پیروزی رئیسی تلاش می کنیم
حمید زین العابدین پور گفت: آقای قالیباف بر روی نفس خود پا گذاشت و با انصراف از انتخابات ریاست جمهوری تصمیمی گرفت که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس ستاد محمدباقر قالیباف پس از کناره گیری این نامزد ریاست جمهوری به نفع سید ابراهیم رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری افق انزلی  با اشاره به اهمیت تصمیم این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بر اساس آیه شریفه ” وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ” تصمیم آقای قالیباف مصداق بارز جهاد در راه خداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری افق انزلی,

حمید زین العابدین پور با تاکید بر اینکه امروز میدان نبرد با دشمن در عرصه دیگری است، افزود: آقای قالیباف نشان دادند همچون زمان دفاع مقدس پای آرمانهای نظام ایستاده اند.

,

وی با اشاره به میزان رای بالای محمد باقر قالیباف در نظرسنجی‌های انتخاباتی افزود: کناره گیری آقای قالیباف با وجود اقبال بسیار برای ریاست جمهوری، نشان داد که حب قدرت و جاه و مقام در وجودش جایگاهی ندارد و با پا گذاشتن بر روی نفس خود به همگان ثابت کرد که دوست دار واقعی انقلاب است.

,

زین العابدین پور با بیان اینکه دوران انقلابی گری به پایان نرسیده است، تصریح کرد: ما فعالان و اعضای ستاد محمد باقر قالیباف، در راستای دفاع از آرمانهای انقلاب به صورت سرباز وار آماده فعالیت در ستاد سید ابراهیم رئیسی هستیم.

,

رییس ستاد محمد باقر قالیباف وحدت کلمه را در بین نیروهای انقلابی رمز موفقیت در انتخابات پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: بنده معقتدم که اکنون نیروهای انقلابی و دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش از هر زمان دیگری برای تحقق آرمانهای انقلاب با یکدیگر متحد هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه