اخبار داغ

رئیسی در اجتماع مردم تهران:

گذشته ما، دفاع از حقوق مردم و دور کردن سایه تروریسم از کشور است/ شب انتخابات دهیاران را صدا زدید به هر کدام ۱۰ میلیون دادید از کجا پولش را تأمین کردید؟

گذشته ما، دفاع از حقوق مردم و دور کردن سایه تروریسم از کشور است/ شب انتخابات دهیاران را صدا زدید به هر کدام ۱۰ میلیون دادید از کجا پولش را تأمین کردید؟
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نیروهای کارآمد باید اقدام و عمل را به مردم نشان دهند تا مردم ببیند و حس کنند که عملکرد دولتمردان در زندگی آنها تحقق عینی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در همایش پرشور حامیان انقلاب اسلامی حضور یافت و در جمع حماسی مردم تهران سخنرانی کرد و ابتدای سخنرانی رئیسی با شعارهایی همچون «سلام بر رئیسی، درود بر قالیباف» و «سید مظلوم ما، رئیس‌جمهور ما» حمایت خود را از رئیسی و قالیباف اعلام کردند. جمعیت همچنین در حمایت از رئیسی با شعار «سونومی اصفهان امروز رسید به تهران»‌ حمایت خود را از کاندیدای نسل انقلاب و کاندیدای جوانان اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیسی در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت: سلام و درود بر امام شهیدان و سلام بر جانبازان و سلام بر مادران و خواهران و همسران کسانی که صبورانه تلاش می‌کنند و سلام ما بر مقتدای فرازنه‌مان و سلام بر شما فرهیختگان و جوانان برومند و غیور و زنان و مردان بابصیرت.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک اعیاد شعبان با بیان اینکه ما در حکومت مهدوی دو اصل اساسی برای کارگزاران داریم، گفت: تقوای الهی و کارآمدی دو ویژگی مهمی است که می‌تواند جامعه را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.

,

وی ادامه داد: آنچه در این کارآمدی اهمیت دارد، ضرورت داشتن برنامه است؛ چراکه حرکت بدون برنامه مانند حرکت کشتی بدون ناخداست، اما آنچه بیش از همه ارزشمند است نیروهای کارآمدی هستند که باید به‌دوراز ادعا و حرف به مردم اقدام و عمل نشان دهند.

,

رئیسی با بیان اینکه مردم باید ببینند و حس کنند آنچه در برنامه‌ها گفته می‌شود در زندگی‌شان تحقق عینی و عملی پیدا کرده است، افزود: نوشته و کتابت و پژوهش بسیار است، اما آنچه ما در برنامه دولت کار و کرامت ارائه کردیم،‌این است که دولت کار و کرامت،‌ دولتی با برنامه و برنامه‌ای با حضور زنان و مردان کارآمد در عرصه اجراست.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: بنده از برادر ایثارگر و مجاهدم آقای دکتر محمدباقر قالیباف که در یک اقدام زمان‌شناسانه مطابق با آنچه نیاز امروز است تصمیم گرفتند، تشکر می‌کنم.

,

* جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی جبهه‌ای منسجم و متحد دارد

, * جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی جبهه‌ای منسجم و متحد دارد, * جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی جبهه‌ای منسجم و متحد دارد,

وی تصریح کرد: آقای قالیباف در یک اقدام زمان‌شناسانه تصمیمی گرفته که نیاز امروز کشور است تا جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده خط نورای امام(ره) جبهه‌ای منسجم و متحد داشته باشد.

,

رئیسی ادامه داد: برنامه‌ای که ما ارائه کردیم از همان روزهای آغاز تبلیغات اعلام کردیم که مشکلات کشور و راه‌حل برون‌رفت از آن مشکلات را می‌دانیم. اگر امروز مردم ما بحران بیکاری دارند، ما راهکار برون‌رفت از آن را می‌دانیم.

,

جمعیت حاضر در این همایش با شعار ممتد «رئیسی، رئیسی» حمایت خود را از سخنان وی اعلام کردند.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما اعلام کردیم که به لحاظ کمی و عددی باید در هر سال حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود، افزود: هم من و هم آقای قالیباف گفتیم که امکان ایجاد اشتغال برای حداقل یک میلیون نفر موجود است، اما آقایان تشکیک کردند که نمی‌شود، اما ما گفتیم که از چه راهی امکان‌پذیر است.

,

وی درباره راه‌حل‌های این بحران توضیح داد: استفاده از ظرفیت‌هایی همچون اقتصاد دریا، پیشران‌های اقتصاد همانند مسکن،‌ آی تی، فضای مجازی، صنایع پایین‌دست و پتروشیمی بسیار مهم است و مهم‌تر از همه جلوگیری از فساد است که می‌تواند میلیون‌ها شغل ایجاد کند.

,

تهرانی‌ها پس از این سخنان رئیسی با شعار «ابراهیم بت‌شکن، بت فساد رو بشکن» از سخنان رئیسی اعلام حمایت کردند.

,

,

, ,

رئیسی با اشاره به وجود ۱۸ هزار میلیارد قاچاق کالا و حتی رقم ۳۰ هزار میلیارد قاچاق گفت: اگر این رقم به نیم کاهش پیدا کند، هر یک میلیون دلار صد هزار شغل و هر ده میلیون دلار یک میلیون شغل ایجاد خواهد کرد.

,

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه وجود چنین فقر و فاصله طبقاتی در شأن ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: چرا با سیاست‌های خود اینقدر فاصله طبقاتی را در جامعه زیاد کردید؟ قیمت‌ حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید، ما موافق افزایش یارانه‌ها به اقشار کم‌درآمد هستیم، اما شما گفتید منابع آن موجود نیست، اگر منابع وجود ندارد، چطور شب انتخابات یاد افزایش مستمری افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی افتادید و آن را سه برابر کردید؟

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه