اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر بیرجند خبرداد؛

شورای چهارم شهر در انحصار شش عضو/ از توهین های علنی تا باندبازی‌های سیاسی

شورای چهارم شهر در انحصار شش عضو/ از توهین های علنی تا باندبازی‌های سیاسی
عضو سابق شورای شهر بیرجند گفت: شورای شهر چهارم در انحصار شش نفر بود که این شورا را سیاسی کرده بودند و به نفع خود کار می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده زهرا حسینی، عضو سابق شورای شهر بیرجند در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: من در دوره چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند از سوی مردم به عنوان عضو شورا انتخاب شدم اما به دلیل سیاسی کاری و اینکه شورا را یک عده خاصی در دست داشتند انصراف دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: حقیقتا کسی که وارد شورای شهر می شود اگر قصد آن خدمت باشد باید به وظیفه اش عمل کند.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند ادامه داد: هر فردی که وارد هر عرصه ای از جمله شورای شهر می شود با انگیزه های مقدس از قبیل خدمت و کمک وارد این مجموعه می‌شود.

,

 

,

حسینی بیان کرد: وقتی وارد مجموعه ای می‌شوید و در آنجا به عینه مشاهده می کنید که180 درجه با چیزی که شما به آن موضوع فکر می‌کنید و با آن انگیزه ای وارد شدید تفاوت دارد، یک مقداری کار برای شما دچارمشکل می شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: متاسفانه شورای شهر همه به سمت جناح بندی و دو دستگی پیش رفتند و در هر زمان، با بحث‌های دولت و این جور بهانه ها به جای این که امور مردم را رسیدگی کنند بحث های حاشیه ای می شد.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند افزود: اعضای شورای شهر باید این گونه تصور کنند که امور مردم، امور سیاسی نبوده چراکه باید کار خدماتی، اجتماعی و فرهنگی انجام داد.

,

 

,

حسینی اذعان کرد: متاسفانه در چهارمین دوره شورای شهر این اتفاق‌ها افتاد و یک عده دوست دارند سوار بر امواج مختلف بوده و یه یک سمت غش کنند؛ این‌ها دلایلی برای استعفای من از شورای شهر است.

,

اعضای شورای شهر

,

وی گفت: حرفهای من درباره کارهای اعضای شورا تایید شد با توجه به مشکلاتی که داشت و توهین‌هایی که به بقیه ی اعضای شورا شد در اخبار و سایت ها خواندم و حتی از همکاران  شنیدم که این قدر وقیح شدند، بین گروهی از اعضای شورا  حتی به صورت فیزیکی درگیری به وجود آمد.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند ادامه داد: به خبرنگاران ما توهین می‌شد و همه این ها در واقع برای من که با فکر خدمت به مردم وارد عرصه ی شورای شهر شده بودم و در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده بودم و پدرم را درشهر همه می شناسند  فضای کاری مناسبی نبود.

,

 

,

حسینی ادامه داد: با توجه به شرایط زندگی و خانوادگی ام برای همین تحمل این فضاها ، فضای که برای دوپرونده ی یکسان دو مدل رای داده می شود نمیتوانستم حضور داشته باشم.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: درواقع کسی که در فضاهای سالم بزرگ شده و ازنظرمالی و اقتصادی و با فکرخدمت وارد عرصه شورای شهر می شود تحمل فضایی که در شورای شهر، زمان من حاکم بود واقعا خیلی سخت بوده و به عینه همه ی مردم دیدند که بعد از رفتن من چه اتفاقاتی افتاد.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند اظهار کرد: متاسفانه توهین هایی که علنی و بی پرده در شورای شهر به بقیه می‌شد هرکدام ما در آنجا سوای شخصیت حقیقی که داشتیم نماینده یک گروه از مردم بودیم در عمل وقتی که به  شخصیت همدیگر توهین بشود به آن گروهی که پشت آن فرد هستند توهین می‌شود.

,

 

,

حسینی یادآور شد: این بینش و درک وجود نداشت و تفکری که آنجا حاکم بود من احساس می کردم که بیشتر شبیه به اصطلاح چاله میدان است و آن فضا را عملا خیلی تحمل کردم، اما زمانی که دیدم یک گروه 6 نفره باهم براساس یک منافع مشترک برنامه ریزی و کمیسیون هایی را تقسیم بندی می کنند و داستان های دیگری که دلیل استعفای من شد.

,

 

,

 وی با بیان اینکه من همه جا گفته ام که برای من پست و سمت مهم نبوده است، گفت: برای من سمت شخصی خودم اصلا ارزش ندارد اما اعتماد مردمی بسیار برای من مهم و با ارزش است.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند اظهار کرد: متاسفانه در تمام رای گیری ها هم در مورد برخی پروندها اشاراتی صورت می‌گرفت و در نهایت تایید می‌شد اما در مورد پرونده های  دیگر این گونه نبود؛ چون کسی دیگر اول آمده مشکلش را به من یا به همکارم که طرف آنها نبود گفته نشده بود به مشکل آنها رسیدگی نمی‌شد.

,

 

,

حسینی تصریح کرد: این گونه باندبازی ها برای شهر سم است همه جا گفته ام تا زمانی که بخواهد این جو بر شورای شهربیرجند حاکم بماند مردم نباید انتظارهیچ معجزه ای برای شهر بیرجند داشته باشند.

,

 

,

وی یادآور شد: الان  مردم از بین  کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده اند بررسی کنند کسانی را انتخاب کنند که سابقه منفی در شورای شهر نداشته باشد؛ وقتی کسی آزموده شده آزموده شده را آزمودن خطاست.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند بیان کرد: وقتی در شورای شهر مشاهده شد که کسی در سال‌های متمادی همیشه در سمت های تصمیم گیری شهر آزموده شده و هنوزمشکل بازار، پارکینگ، خیابان طالقانی، خیابان منتظری بر قوت خود باقی است، چه کاری اعضای شورای شهر انجام دادند؛ واقعا انتظارم از مردم این است که آن چیزهای عینی را ببینند.

,

 

,

حسینی ادامه داد: مردم فهیم و فرهنگی بیرجند عاقلانه و با چشم باز براساس این که  دوستانی که در شورا بودند انتخاب نکنند؛ مردم بررسی کنند گروهی که بر شورای شهر چند دوره حاکم بوده و همیشه مطابق میل خودش کار انجام داده اند، کدام کارشان برای شورای شهر انجام شده است.

,

 

,

وی افزود: ما هرکاری که خواستیم در جهت حق و حقوق مردم انجام بدهیم، باید جنگ و دعوا می‌کردیم، رسانه ای می شد، داد و بیداد می‌کردیم آنها را در معذوریت قرار می‌دادیم آن وقت می‌توانستیم کاری را انجام دهیم.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر بیرجند اضافه کرد: این‌ها تجربیات بسیار تلخی است که در آن جا وجود دارد در خواست من از مردم این است که با دید باز و با قضاوت در مورد عملکرد گروه حاکمه ی شورای شهردر مدت این مدت 4 سال تصمیم گیری کنند که انشاءالله افرادی شایسته را به شورای شهر بفرستند.

,

 

,

حسینی خاطرنشان کرد: اگر یک  نفر مانند من تنها باشد هیچ کاری نمی توانند انجام دهد باید گروهی تصمیم بگیرند، گروهی صادق و صدیق را بفرستند اما  اگر  یک نفر باشد در آخر یا باید در آن گروه منحل شود که در واقع باید آن آرمان های خودش را زیرپا بگذارد ویا باید پایبند قول و قراراش باشد و سالم زندگی کند.       

,

   

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه