اخبار داغ

در همایش رأی اولی های حامی آیت الله رئیسی بیان شد؛

آقای روحانی؛ ما به کسی که ما را نفهم بخواند رای نمیدهیم/دیگر کشور را به چهار سال عقب برنمی گردانیم

آقای روحانی؛ ما به کسی که ما را نفهم بخواند رای نمیدهیم/دیگر کشور را به چهار سال عقب برنمی گردانیم
رأِی اولی حامی آیت الله رئیسی، گفت: من به آیت الله رئیسی رأی می‌دهم چون رقبای بی اخلاقش هر چه در زندگی او و اطرافیانش نگاه کردند هیچ لکه سیاه و حتی خاکستری هم نیافتند و برای جلب نظر مردم اکنون دست به هوچی گری زده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،شب گذشته همایش رأی اولی های حامیان آیت الله رئیسی در حسینیه گازاریها در بیرجند برگزار شد، صادق جعفری یکی از رأی اولی های این همایش اظهار کرد: دوستان، ما باید بشناسیم فردی را که می‌خواهیم انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: این شناخت باید نسبت به دین، تعهد، وفاداری به انقلاب، ایستادگی در راه انقلاب، عزم و اراده، شجاعت و مرعوب نشدن فرد نسبت به دشمن باشد و زمانی که از این شناخت اطمینان حاصل شد رأی بدهید.

,

 

,

این رأی اولی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دهم اریبهشت ماه سال جاری گفتند "گاهی می‌شنویم و شنیده ایم که بعضیها می‌گویند وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه جنگ را از سر کشور برداریم"، نه این حرفها حرف درستی نیست آنچه که سایه جنگ ودشمن را در طول این سالهای متمادی از سرمردم برداشته است حضور مردم بوده نه مسئولان و همه بدانند که ما جز با کارجهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم؛ کار فراوان، پر حجم و انقلابی.

,

 

,

جعفری تصریح کرد: بعضی ها از اسم مقام معظم رهبری هم استفاده می‌کنند اما در مقابل بیانات ایشان ایستادگی می‌کنند و انگار رسم و منش آنها مخالف با مقام معظم رهبری شده است، اینک ما جوانها با صدای بلند به این مسئولان می‌گوییم بس است مخالفت با اسلام و رهبری و منتظر مشت محکم مردم بر دهان مخالفان نظام و رهبری باشید.

,

 

,

وی به شعار آقای روحانی که "به عقب برنمی‌گردیم" اشاره کرد، و گفت: چقدر ما با دوستان خود هم نظر هستیم؛ بله درست است به عقب بر نمی‌گردیم، برنمی‌گردیم به چهار سال بیکاری و رکود، به چهار سال ذلت بین المللی  تا قد علم کردن جیبوتی و عربستان برای ما، برنمی‌گردیم به چهار سال اتکاء به تکنولوژی آبگوشت بزباش و تعطیلی تکنولوژی هسته ای، چهار سال تعطیلی کارخانه ها بزرگ  و مرجع کشور، چهار سال مزخرف خوانده شدن خانه محرومان، چهار سال دغدغه کنسرت و فراموشی کرنست، چهار سال واردات از مربا و نخ و سوزن تا سگ های خارجی و پورشه های بیابانی، بله ما به عقب برنمی‌گردیم.

,

 

,

این رأی اولی اظهار کرد: من به عنوان رأی اولی سوالم این است که آقایان دولتی با این زندگی اشرافی چگونه جرأت می‌کنید از مردم سخن بگوئید؟ از مجلس وقتی که وزیر راه و شهر سازی کشور ما ساکن ویلای 860 متری لواسان تهران باشد دور از ذهن نیست که مسکن محرومان را مزخرف بخواند  ملت ایران از وعده های پوشالی شما خسته شده است.

,

 

,

جعفری ادامه داد: مسئولان بگوئید تا الان چه کرده اید برای مردم این مرزو بوم که دوباره می خواهید بیایید؟ زنگ انشا تمام شده زنگ حساب است، من به آیت الله رئیسی رأی می‌دهم چون درد محرومیت راچشیده است و می‌داند شرمندگی پدر در مقابل فرزندش یعنی چه ؟ نه اینکه برای دادن پول مردم به خودشان به آنها منت بگذارد و مصیبت عظمی بگیرد و از آن پس به مدیر 57 میلیونی خود بگوید ذخیره نظام است و سهم خود ازسفره انقلاب را برداشته است.

,

 

,

وی اذعان کرد: من به آیت الله رئیسی رأی میدهم چون اخلاق به معنای حقیقی اش را رعایت می‌کند با اینکه پرونده رقبای انتخاباتی اش زیر دست او بوده اما چیزی از فسادهای آنها نمی‌گوید تا دل رهبری و مردم آزرده نشود.

,

 

,

این رأی اولی عنوان کرد: به آیت الله رئیسی رأی می‌دهم چون همه مراکز اقتصادی در میان دولت را می‌شناسد و می‌داند چه طور با آنها مقابله کند چون در سابقه اش مقابله با فساد اقتصادی را نشان داده است، پرونده های غلامحسین کرباسچی، بابک زنجانی، شهرام جزایری، فاضل خداداد، مرتضی رفیق دوست، امیر منصور آریا، صندوق فرهنگیان و بانک سرمایه را چه کسی به اثبات رسانده و حکم آنها را داده است؟

,

 

,

جعفری تصریح کرد: من به آیت الله رئیسی رأی می‌دهم چون رقبای بی اخلاقش هر چه در زندگی او و اطرافیانش نگاه کردند هیچ لکه سیاه و حتی خاکستری هم نیافتند و برای جلب نظر مردم اکنون دست به هوچی گری زده اند نمی‌دانند مردم در روز جمعه 29 اردیبهشت مشت محکمی بر دهان تفکر لیبرالی خواهند زد .

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: ما دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم هیچ گاه زیر بار سند ننگینی مثل 2030 نمی‌رویم مگر مردم را چه فرض کرده اید که می‌گویید به قسمت های که خلاف دین و آداب و رسوم  ما باشد عمل نخواهیم کرد هر عاقلی می‌فهمد قرارداد وقتی امضا شد به همه مواضع آن باید پایبند باشید نه اینکه به مردم دروغ بگویید که اجرایش نمی‌کنیم، حال آنکه کتابی را هم با این موضوع چاپ کرده اید و مجوز به آن داده اید آن هم از طرف وزارت ارشاد، انگار نه انگار که همین چند وقت پیش درس شهید فهمیده را از کتابهای درسی ما حذف کردند.

,

 

,

این رأی اولی یاد آور شد: ما جوانان این مرز و بوم  گول حرفای پوچ شما را نخواهیم خورد مگر برای من جوان چه کرده اید؟ که دوباره می‌خواهید بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزنید و برایمان انشاء بخوانید.

,

 

,

جعفری بیان کرد: برخی می‌گویند آیت الله رئیسی سابقه اجرایی نداشته، من مانده ام اگر 30 سال مدیریت کلان سابقه اجرایی نیست دبیر شورای عالی امنیت ملی  بودن حسن روحانی سابقه اجرایی است ؟ یا وزارت ارشاد سید محمد خاتمی؟

,

 

,

وی تاکید کرد: به دوستان خود توصیه می‌کنم به عقل خود رجوع کنید ببینید چه کسی را انتخاب می‌کنید یک رأی شما سرنوشت کشور را رقم می‌زند و نباید فریب بعضی ها را بخوریم.

,

 

,

این رأی اولی تصریح کرد: می‌گویند اگر بیایند در پیاده رو ها دیوار می‌کشند، نمی‌دانند خود را مسخره کرده اند یا مردم را، این حرف را به مرغ پخته بزنی خنده اش می‌گیرد، شما که دم از حقوق زنان می‌زنید همسر خودت کجاست؟ چرا هیچ نامی  از او برده نمی‌شود؟ حال آنکه همان شخصی که متهمش می‌کنید به عدم آگاهی و تعصب بی جا، همسرش استاد دانشگاه است و معلم و عضو هیئت علمی دانشگاه.

,

 

,

جعفری خطاب به آقای روحانی گفت: آقای روحانی دین خود را نفروشید به چهار سال لعن و نفرین مردم ، برای خودتان می‌گویم تا گناهتان کمتر شود.

,

 

,

وی افزود : جوانان عزیز، ما با پدیده ای رو به رو هستیم که به مردم تهران می‌گوید من روی رأی شما حساب می‌کنم چون فقط شما هستید که از روی عقل و شعور رأی می‌دهید یعنی بقیه ایران نمی‌فهمند؟ بی عقل اند؟ دوستان عزیز ومسئولان دولتی بدانند ما به کسی که به ما توهین کند و ملت غیور و شهید پرور ما را بی عقل بخواند رأی نخواهیم داد تا بفهمد " ادب مرد به ز دولت اوست"  و از این رو همه با هم سر می‌دهیم " شعار هر ایرانی خدا حافظ روحانی ".

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه