اخبار داغ

دعوت نماینده آیت الله رئیسی از مدیر پایگاه خبری اصلاح طلب استان برای مناظره

دعوت نماینده آیت الله رئیسی از مدیر پایگاه خبری اصلاح طلب استان برای مناظره
کانال تلگرامی یکی از پایگاه های خبری اصلاح طلب استان، مواردی نسبت به آیت الله رئیسی مطرح کرده است که این مطالب اتهام و اکاذیب است؛ چون باید مدیر سایت پاسخگوی این اتهامات باشد، بنده از وی برای انجام مناظره رو در رو دعوت کرده ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نخعی پور مسئول ستاد مردمی حامیان اصلح خراسان جنوبی و نماینده ستاد آیت الله رئیسی در هیأت اجرایی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، گفت: متاسفانه کانال تلگرامی پایگاه های خبری بیرنا، مواردی نسبت به آیت الله رئیسی مطرح کرده است که این مطالب اتهام و اکاذیب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه این مطالب در فضای مجازی منتشر می شود؛ نیاز به پاسخ دارد و چون باید مدیر سایت پاسخگوی این اتهامات باشد، بنده از وی برای انجام مناظره رو در رو دعوت کرده ام.

,

 

,

مسئول ستاد مردمی حامیان اصلح خراسان جنوبی بیان کرد: در این خصوص ابتدا در فضای مجازی و از طریق پیام به ادمین کانال بیرنا، برای مناظره دعوت کرده ام؛ اما چون در این خصوص جوابی داده نشده است، دوباره دعوت خود را با تنظیم و ارسال نامه ای به افسانه اسلامی مدیر این پایگاه خبری، انجام داده ام.

,

 

,

نخعی پور گفت: مناظره هم در هر زمان و مکانی از جمله مکان های دانشجویی، عمومی، مردمی و یا مساجد که مدیر این سایت اعلام کند، انجام بشود و بنده حاضرم در هر زمان و مکانی مناظره کنم.

,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 8 صبح فرداست، باید این مناظره حداکثر تا پایان امشب برگزار شود.      

,

 

,

, ,

انتهای پیام/          

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه