اخبار داغ

طی بیانیه ای صورت گرفت؛

فعالان رسانه ای خراسان جنوبی حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند

فعالان رسانه ای خراسان جنوبی حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند
جمعی از فعالان رسانه ای خراسان جنوبی طی بیانیه ای حمایت کامل و قاطع خود را از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،  متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

«ما هر جا یک مدیریت انقلابی داشتیم، کار پیش رفته؛ اگر مدیریتها متدین، انقلابی و کارآمد باشد، همه مشکلات کشور حل خواهد شد» مقام معظم رهبری

,

انتخابات در تعیین جایگاه و مسیر نظام اسلامی تاثیر بسزایی دارد. مشارکت باشکوه مردم در انتخابات بی شک موجب اقتدار و استحکام کشور خواهد شد و بار دیگر مشت محکمی بر دهان همه بدخواهان نظام خواهد شد.
 

,
,

در این میان انتخاب فرد اصلح که سکان اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت، بسیار مهم می باشد و بایستی که در این زمینه نیز نخبگان و رسانه ها در راستای معرفی افراد اصلح به آحاد مردم تلاش کنند.
 

,
,

شرایط نابسامان اقتصادی و مشکلات اشتغال جوانان و تعطیلی کارخانه ها در دولت یازدهم سبب نارضایتی مردم از عملکرد این دولت شد و امروز ضرورت روی کارآمدن گفتمان انقلابی که بتواند مشکلات مردم را حل کند، بیش از گذشته در کشور احساس می شود.
 

,
,

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان جنوبی نیز با انتقاد از عملکرد 4 ساله دولت تدبیر و امید به خصوص در حوزه اشتغال و اقتصاد و بالاخص در استان خراسان جنوبی، حمایت کامل و قاطع خود را از نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارند و از مردم متدین و انقلابی استان نیز خواستار حمایت از فرزند خود در انتخابات هستند تا به امید حضرت حق، شاهد روی کار آمدن دولت کار و کرامت باشیم که این انتخاب برای کشور و به خصوص استان خراسان جنوبی با توجه به شناخت خوبی که آیت الله رئیسی از ظرفیت های استان دارد، مایه پیشرفت همه جانبه و حل مشکلات اساسی مردم خواهد شد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه