اخبار داغ

امام جمعه سرایان:

دولت کنونی در بحث رکود و اشتغال موفق نبوده/ مهم ترین نقطه ضعف دولت روحانی عدم توجه به قشر مستضعف و محروم است

دولت کنونی در بحث رکود و اشتغال موفق نبوده/ مهم ترین نقطه ضعف دولت روحانی عدم توجه به قشر مستضعف و محروم است
امام جمعه سرایان گفت: مهم ترین نقطه ضعف دولت روحانی عدم توجه به قشر مستضعف و محروم بوده و مردم در صندوق رأی شان در 29 اردیبهشت اعتراض خود را نشان خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد نجمی پور، امام جمعه سرایان ، در خصوص فضای انتخابات  در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: با توجه به این که قالیباف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد و با آقای رئیسی متحد شد، نیروهای انقلابی باید درمرحله ی اول به رأی حداکثری و در مرحله ی دوم به انتخاب اصلح توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, , خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: متاسفانه در انتخابات های گذشته نیروهای ارزشی ثبت نام می کردند ولی به نفع همدیگر کنارنمی رفتند و سبب می شد تا آراء متفرق شود، اما یکی از کارهای مهمی که در این دوره انجام و به نفع جریان  ارزشی تمام شد بحث هماهنگ کردن نیروهای ارزشی با یکدیگر بود.

,

 

,

امام جمعه سرایان بیان کرد:این اقدام قالیباف دقیقا مثل میدان جنگ است که در واقع با این کارش ایثارگری کرد و امروز هم  ایثارگری اش را با عملش انجام داد که کار بسیار خوب و انقلابی بود.

,

 

,

نجمی پوربا بیان این که  همه ی دولت ها نقاط ضعف و قوتی دارند گفت : همه ی دولت ها به نوبه ی خود زحماتی کشیدند، اما حقیقتا در بحث رکود ، اشتغال و بیکاری متاسفانه دولت روحانی زیاد موفق نبوده، این حرفها و مشکلات جامعه را مردم نیز می گویند که از جمله آن  مشکلات کوچه و بازار،  تعطیلی کارخانه ها ، عدم اشتغال جوانان تحصیل کرده و...  است.

,

 

,

وی ادامه داد : متاسفانه دولت روحانی به طبقه ی متوسط به بالا توجه دارد؛ اما متاسفانه به قشر ضعیف و محروم تر روستاها ،  شهرهای کوچکتر، استان های محروم و کم برخوردار آن طوری که باید و شاید توجه نشده است  در حالی که قالب نظام جمهوری اسلامی بیشتر همین مردم مستضعف و محروم هستند و اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد همین بچه های محروم  هستند که جلوی دشمن سینه سپر می کنند.

,

 

,

امام جمعه سرایان اظهار کرد: مهم ترین نقطه ضعف دولت روحانی عدم توجه به قشر مستضعف و محروم بوده و مردم در صندوق رأی شان در 29  اردیبهشت اعتراض خود را نشان خواهند داد.  

,

 

,

نجمی پور خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در مورد انتخابات شاخصه های مهمی را روشن مطرح کرده اند، یکی از مهم ترین شاخصه ها با توجه به انتخاب اصلح ملاک،  تقوا و تدین آن فرد است. 

,

 

,

وی ادامه داد : زمانی که کاندیدای اصلح تقوا و تدین لازم را داشته باشد انحرافی در آن دولت اتفاق نمی‌افتد وقتی رأس هرم دولت تقوا باشد کشور به خوبی اداره می شود، اما تقوایی که همراه با شعار و ادعا نباشد و  فقط با یک قاب عکس از تقوا در دکور زندگی اش نباشد و واقعا با تمام وجود امانت دار و با اخلاص باشد.

,

 

,

امام جمعه سرایان تصریح کرد : نکته ی بعدی که برای انتخاب اصلح بسیار مهم است دشمن شناسی است  و مرز بندی مشخص با دشمن است ما باید کسی را انتخاب کنیم که مرزبندی اش با دشمن شفاف باشد و نمی‌توانیم به هر کسی اعتمادکنیم، چرا که ممکن است دریک انتخابی یا در تحریمی و فشارسیاسی، این دولت با یک فرد سازش کند و راحت با او کنار بیاد منافع ملی ما را ازبین ببرد.

,

 

,

نجمی پور با بیان این که فرد انتخاب شده باید دشمن شناس باشد گفت : کشور ما یک کشور استکبار ستیز است برای رسیدن به این استقلال و عزت مان هزینه ی زیادی دادیم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردیم.

,

  

,

امام جمعه سرایان  یادآورشد : در انتخابات باید افرادی انتخاب شوند که حتما مرزبندی شان را با نظام و انقلاب روشن کنند راه تشخیص اش بسیار ساده است و خود حضرت امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری هم فرمودند که ببینید دشمن از چه کسی تعریف می کند یا علیه کدام شخص موضع می گیرد و این خیلی روشن و واضح است.

,

 

,

حجت الاسلام نجمی پور تصریح کرد : باید دقت کرد که رادیوهای بیگانه ازچه کسی حمایت می کنند مثلا رادیوی آمریکا یا انگلیس از چه کسی حمایت می کند؟ یا برخی از سایت های منحرف از چه کسی دارد حمایت می کند؟ و این ها راه تشخیص انتخاب اصلح است.

,

 

,

وی افزود : سومین ملاک در انتخابات ریاست جمهوری قانون مندی وتعهد بندی به رعایت قانون است یعنی کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می کند و می خواهد رئیس قوه مجریه شود باید خودش مجری قانون، قانون مدار و قانون گرا باشد نه این که شعار قانون گرایی بدهد.

,

 

,

امام جمعه سرایان  خاطرنشان کرد : در سال 88 خیلی ها شعار از قانون دادند اما نتیجه ی انتخابات به میلشان نبود خوب بالاخره چه کردند ؟ اردوکشی خیابانی ، هرج و مرج و تقابل با نظام را شروع کردند.

,

 

,

حجت الاسلام نجمی پور اظهار کرد : ملاک چهارم در انتخاب ریاست جمهوری توانایی و قدرت،  انجام مسئولیت و نشاط کافی را داشته باشد،  توان اجرایی یک مدیریت،  مسئولیت خیلی مهم است که نه تنها نشاط و توان جسمی بلکه باید  از توان روحی نیز برخوردار باشد فردی می خواهد مسئولیت اجرایی داشته باشد باید از این خصوصیات برخوردار باشد .

,

 

,

وی اذعان کرد : یکی از اشکالات  دولت گذشته این بود که وزراء سن بسیار بالایی داشتند بالاخره آن شور و نشاط کافی برای فعالیت ها یشان نداشتند شاهد هم بودیم که در کشورچه اتفاقاتی افتاد .

,

 

,

امام جمعه سرایان  بیان کرد : باید رئیس جمهور ما فردی مجاهد ،  انقلابی ، جوان و با نشاط باشد تا بدنه اجرایی کشور عقب نیفتد و الا خسارت محض برای نظام به وجود می آید .

,

 

,

حجت الاسلام نجمی پور تصریح کرد : ملاک پنجم در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی که اهل مبارزه با فقر باشد، روحیه ی مبارزه با فساد و تبعیض ، دوری از تجمل گرایی داشته باشد رئیس جمهوری که به فکر پر کردن جیب خودش ، اطرافیان وبستگانش باشد سرمایه های ملی را با رابطه و رانت خواری به تاراج ببرد این رئیس جمهور نمی تواند در راس امور مملکت قرار بگیرد .

,

وی  ادامه داد: رئیس جمهوری که  نتواند  بی عدالتی جامعه را ریشه کن و با تبعیض مبارزه کند به هیچ عنوان نخواهد توانست هیچ کاری از پیش ببرد  لذا برای حفظ آن فاصله ی طبقاتی باید کسی باشد که دنبال این مبارزه و مجاهده است  تا بتواند گسترش عدالت را در سطح شهر و کشور ما به وجود بیاورد.

,

 

,

امام جمعه سرایان یادآور شد : ملاک ششم  در انتخابات ریاست جمهوری مردمی بودنش  است  که باید از مردم فاصله نداشته باشد و به تعبیر خود مقام معظم رهبری ساده زیست باشد درد مردم را بداند و آن را احساس کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه