اخبار داغ

وعده های دروغین دولت یازدهم برای خراسان جنوبی؛

سفرهای بی ثمر و تبلیغاتی روحانی به استان/ خراسان جنوبی در دولت روحانی محروم ماند

سفرهای بی ثمر و تبلیغاتی روحانی به استان/ خراسان جنوبی در دولت روحانی محروم ماند
مردم خراسان جنوبی در سفر روحانی به استان محروم تر از گذشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سوم دی ماه سال 93 برای اولین بار به خراسان جنوبی سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

قرار شد طی این سفر 270 میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی برسد که از این میزان 20 درصد آن برای این استان محقق شد.

,

 

,

چندی قبل از آمدن رئیس جمهور برای دومین بار به خراسان جنوبی بود که سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی مصوبات سفر رئیس جمهور را بیشتر از مقدار مصوب شده سندسازی کرد تا از این طریق اذهان عمومی را تشویش کند.

,

 

,

رئیس جمهور که قرار بود پایان سال 95  به خراسان جنوبی سفر کند در 2 فروردین ماه سال جاری برای دومین بار به این استان سفر کرد.

,

 

,

روحانی در سفر دومش به استان هیچ قول و وعده ای به مردم این استان نداد و حتی مصوبات سفر قبلش که تنها 20 درصد از آن محقق شده را هم برای مردم شفاف سازی نکرد.

,

 

,

آنچه بیشتر در سفر رئیس جمهور به استان مردم را ناراحت کرد افتتاح پروژه های نیمه کاره و گاهی افتتاح پروژه های چندین باره بود.

,

 

,

روحانی در سفرش به استان کارخانه سیمان باقران که بدهی زیادی دارد و در زمان افتتاح این کارخانه 10 ماه معوقه حقوق داشت را افتتاح کرد که مردم استان این را توهین بزرگی به خود می دانند.

,

 

,

از طرفی دیگر روحانی، ورزشگاه نیمه تمام الغدیر بیرجند را که پیمانکار این پروژه در زمان افتتاح از نیمه کاره بودن این طرح خبرداد را نیز به بهره برداری رساند که اکنون هیچ استفاده ای از این طرح نمی شود.

,

 

,

 

,

روحانی در حالی به مردم استان بی اعتنایی کرد و به آسانی از کنار همه مشکلات استان گذشت که مردم این استان سال ها است درگیر خشکسالی اند و 468 روستای این استان مشکل بحران آب دارند؛ این خشکسالی ها به دنبال خود باعث ایجاد مهاجرت هم برای استان شده است.

,

 

,

سه بازارچه مرزی خراسان جنوبی در دولت روحانی تعطیل شد و این سبب قطع ارتباط ما با کشور همسایه و هم چنین قطع صادارات و ترانزیت کالا شد.

,

 

,

نرخ بیکاری خراسان جنوبی در دولت تدبیر و امید دو رقمی شد و هر روز حجم زیادی از بیکاران استان با فارغ التحصیل شدن ازدانشگاه ها به این بیکاران افزوده می شوند و هیچ راهکاری برای رفع این معضل از سوی دولتی ها وجود ندارد.

,

 

,

این استان با جاده های مرگ دست و پنجه نرم می کند و زیر ساخت لازم برای حمل و نقل و توسعه ندارد؛ کارخانه های استان هر روز بیشتراز دیروز تعطیل شدند و اوضاع تولید کنندگان هر روز بدتراز دیروز شد.

,

 

,

روحانی درحالی بی اعتنا از خراسان جنوبی گذر کرد که تنها برای سفرهای تبلیغاتی خود به این استان آمده بود تا کارخانه سیمان باقران که برای چندمین بار و با معوقات بسیاراست را به بهره برداری برساند.

,

 

,

دولت یازدهم در دوران خدمت گذاری خودش به مردم خراسان جنوبی جفای بسیاری کرد؛ مردم این استان جز بیکاری، مهاجرت، بی آبی، خشکسالی و تعطیلی کارخانه ها و رکود از این دولت چیزی عایدشان نشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه