اخبار داغ

فرماندار رودبار خبر داد:

برگزاری انتخابات در ۱۴۶ شعبه اخذ رای شهرستان رودبار

برگزاری انتخابات در ۱۴۶ شعبه اخذ رای شهرستان رودبار
فرماندار رودبار گفت:در شهرستان رودبار مجموعا ۱۴۶ شعبه اخذ رای برای چهار بخش مرکزی،خورگام،رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زیتون خبر،میرغضنفری با اشاره به آمادگی شهرستان رودبار برای برگزاری انتخاباتی باشکوه،اظهار کرد:در شهرستان رودبار مجموعا ۱۴۶ شعبه اخذ رای برای چهار بخش مرکزی،خورگام،رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در نظر گرفته شده است.
وی افزود:حدود ۳ هزار نفر عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار،ناظرین،بازرسین،نیروهای امنیتی و اجرایی برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان ساماندهی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر,
,

میرغضنفری گفت:۸۱۱ نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان رودبار کاندید شده اند که این تعداد ۱۲۴ کاندیدای حوزه شهری و ۶۷۸ کاندیدای حوزه روستایی هستند.

,

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۹ رای اولی در شهرستان داریم،تصریح کرد:در مجموع ۷۵ هزار نفر در شهرستان رودبار واجد شرایط رای هستند.

,

وی با اشاره به وجود مناطق روستایی و صعب العبور، بیان کرد:از مجموع ۱۴۶ صندوق رای در سطح شهرستان رودبار،۷۸ صندوق سیار و ۶۸ صندوق ثابت هستند.

,

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه تاکنون تخلفات انتخاباتی محرزی نداشتیم،گفت:شهرستان رودبار به سبب وجود مردم ولایتمدار و همچنین بافت سنتی در تمام انتخابات های گذشته نسبت به میانگین استانی از مشارکت بالایی برخوردار بوده است.

,

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را نقطه قوت مسئولان برای تلاش و خدمت بیشتر به ملت دانست و تاکید کرد:با توجه به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم هم عالمانه پای صندوق های رای می آیند و با شناخت، آگاهی و علم و بدور از افکار قومی،قبیله ای و طایفه ای به نامزد اصلح رای خواهند داد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه