اخبار داغ

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی:

نظارت کامل بر انتخابات حتی در دورترین نقاط/ با افراد متخلف بلافاصله برخورد می شود

نظارت کامل بر انتخابات حتی در دورترین نقاط/ با افراد متخلف بلافاصله برخورد می شود
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی گفت: در صندوق های شهر پنج نفر و براساس نیاز و صندوق های روستایی حداقل دو و حداکثر سه نفر به عنوان ناظر بر سر صندوق های رای حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محمدی، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: ما در همه صندوق ها چه ثابت و چه سیار گروه های ناظر گذاشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

 

,

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان اجاره دخالت و تقلب در انتخابات را به هیچ کس نخواهد داد، افزود: در صندوق های دور افتاده و نقاط مرزی استان علی رغم اینکه خلوت است اما ناظرین شورای نگهبان حضور دارند.

,

 

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی با بیان این‌که ناظران شورای نگهبان بر سر صندوق‌های اخذ رای در نقاط مختلف استان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: بازرس و سرناظر در نظارت بر انتخابات وجود دارد و مرتب نظارت ها وجود ندارد.

,

 

,

محمدی بیان کرد: در صندوق های شهر پنج نفر و براساس نیاز و صندوق های روستایی حداقل دو و حداکثر سه نفر به عنوان ناظر بر سر صندوق های رای حضور خواهند داشت.

,

 

,

وی اظهارکرد: صندوق هایی که بالای 400 رای دارند نیروی ناظر بیشتری حضور خواهند داشت.

,

 

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی گفت: سرناظران و بازرسان ماهم مرتب در حال تردد هستند و مرتب از صندوق ها سرکشی کرده و هرجا نیاز باشد به ما اعلام می کنند.

,

 

,

محمدی بیان کرد: زمینه ای برای اینکه بخواهد کسی فکر تقلب هم بکند وجود ندارد کاملا  نظارت از سوی شورای نگهبان صورت گرفته و اوضاع رصد می شود.

,

 

,

وی یادآورشد: با افراد متخلف بلافاصله برخورد خواهد شد.

,

 

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی، از همه مردم در خواست کرد تا در روز انتخابت به موقع در پای صندوق های رای حاضر شوند.

,

 

,

وی تاکید کرد: مردم خودشان آرامش و امنیت را رعایت کرده و در مقابل افرادی که می خواهند نظم بر هم بزنند ایستاده و اجازه شلوغ کاری به کسی ندهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه