اخبار داغ

دعوت ائمه جمعه خراسان‌جنوبی برای حضور مردم در انتخابات؛

انتخابات، تبلور وحدت ملی/ حضور مردم در صحنه، نشانه ی بصیرت، آگاهی و امنیت بخش است

انتخابات، تبلور وحدت ملی/ حضور مردم در صحنه، نشانه ی بصیرت، آگاهی و امنیت بخش است
ائمه جمعه خراسان جنوبی از مردم خراسان جنوبی خواست تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ائمه جمعه خراسان جنوبی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

حجت الاسلام نجمی پور، امام جمعه سرایان در گفتگو با خاورستان، گفت: ما از مردم می خواهیم که همیشه پشتیبان نظام و ولایت باشند چون صاحبان اصلی نظام همیشه مردم هستند آنها هستند که حق حیات و تصمیم گیری دارند.

, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی ادامه داد: مردم دست از استقلال آزادی و تمامیت عرضی کشورشان برنمی دارند لذا مردم 29 اردیبهشت ماه روز یوم الله را یک روز به یادماندنی در تاریخ ملی ایران ثبت خواهند کرد.

,

 

,

امام جمعه سرایان اذعان کرد: مقام معظم رهبری در مورد انتخابات فرمودند "هرکسی که به این نظام علاقه دارد به این نظام رای دهد حتی اگه کسی من را هم قبول ندارد در انتخابات شرکت کند چون به هر حال بحث نظام است".

,

 

,

حجت الاسلام نجمی پور یادآورشد: رای مردم، اقتدار کشور را بالا می برد، پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند، موجب شادی قلب مقام معظم رهبری و باعث خوشنودی ملت هایی که مظلوم هستند می شود، مشت محکمی به استکبارجهانی می‌زند.

,

 

,

وی تصریح کرد: صحنه ی انتخابات مانند صحنه ی کربلا است، کسی که در انتخابات شرکت نکند گویا از یزید دارد یاری می کند کسی که رأی سفید بدهد گویا در کربلا تیر مشقی زده است و کسی که حتی به غیر صالح هم رأی دهد گویا علیه امام حسین شمشیرمی کشد کسی که دنبال اصلح می گردد گویا با امام حسین دارد دفاع می کند رأی دادن مسئولیت آوراست.

,

 

,

امام جمعه سرایان اظهارکرد: در انتخابات باید با دقت و بصیرت رأی بدهیم ما قرار نیست به هرکسی رای بدهیم باید به کسی رای بدهیم که حجت شرعی داشته باشد.

,

 

,

نجمی پور خاطر نشان کرد: ان شاءالله با انتخاب با بصیرت شان فردی را انتخاب می کنند که مایه ی خوشحالی رهبر و نیروهای ارزشی ، شهدا و امام شهدا شوند.

,

 

,

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان در گفتگو با خبرنگار خاورستان،ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهارکرد: ملت ایران باردیگر در آستانه‌ی یک آزمون بزرگ تاریخی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن قرار گرفته و آن موضوع، انتخابات مهم ریاست جمهوری است.

, خبرنگار خاورستان،, خبرنگار , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: حقیقت این انتخابات، تبلور وحدت ملی، حضور مردم در صحنه و در واقع نشانه ی بصیرت و آگاهی مردم و امنیت بخش کشور است.

,

 

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: با توجه به این که در انتخابات ریاست جمهوری شخص اول اجرایی کشور با رأی مستقیم مردم تعیین می‌شود وعالی ترین فرد بعد از مقام معظم رهبری طبق قانون اساسی ریاست جمهوری است، انتظار است که مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری، ملت ایران پر شور در همه ی انتخابات ها حضور پیدا می‌کردند و در تمام سخنرانی های اخیر به ویژه روز گذشته بازهم ایشان تأکید بر این معنا داشتند.

,

 

,

وی ادامه داد: مردم ایران و به ویژه استان خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان بار دیگر با شناخت حساسیت زمان، لبیک مجدد به فرمان مقام معظم رهبری خواهند داشت.

,

 

,

امام جمعه نهبندان یادآورشد: ان شاء الله مردم با حضور حداکثری خود در این انتخابات یک انتخاب اصلح خواهند داشت.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی، امام جمعه قهستان، در گفتگو با خاورستان، از همه مردم ایران به ویژه مردم شهرقهستان دعوت کرد در انتخابات حضور گسترده ای داشته باشند.
 

وی افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری "حضور در انتخابات هم حق است و هم وظیفه " بر همین اساس هر ایرانی باید خود را موظف بداند به حضور در انتخاباتی که سرنوشت کشور به حضور تک تک ما بستگی دارد.
 

امام جمعه قهستان بیان کرد: از آنجائی که انتخاب ریاست جهموری کسب نصف آراء به اضافه یک رای است این نشان دهنده اهمیت حضور و رای تک تک مردم است که یک رای هم می‌تواند در سرنوشت کشور تاثیر بگذارد.
 

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: مردم فهیم ایران همیشه در صحنه ها حضور داشته و حماسه آفرینی کرده اند و رهبر انقلاب هم گفتند "حضور مردم سایه جنگ را از سر مردم برداشته است" و حضور دشمنان خاری است درچشم دشمنان نظام و اسلام انشا الله ما فردا با حضور در پای صنوق های رای چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.
 

وی خاطر نشان کرد: همه ما برای اینکه مدیون امام خمینی (ره) و خون شهدا نباشیم برا ما لازم است که حضور گسترده داشته باشیم و ازبین کاندیداها اصلح را انتخاب کنیم.
 

امام جمعه قهستان گفت: انتخابات شورای شهر هم اهمیت خود را دارد و مردم باید فردی را انتخاب کنند برای پیشرفت و آبادانی شهر همت و تلاش مضاعف داشته باشد.
 

انتهای پیام/

, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،, .
 
,
,
, .
 
,
,
, .
 
,
,
, .
 
,
,
, .
 
,
,
, .
 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه