اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

حضور در انتخابات نمایش مردم سالاری دینی است

حضور در انتخابات نمایش مردم سالاری دینی است
نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات نمایش مردم سالاری دینی در خاورمیانه است و انشاءلله شاهد هر چه باشکوه تر برگزارشدن انتخابات باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقرعبادی، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان، اظها کرد: من به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی از مردم ایران مخصوصا مردم فهیم خراسان جنوبی درخواست دارم در انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری حضور حد اکثری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: حضور حداکثری همه ما در پای صندوق های رای موجب یاس و نا امیدی دشمنان و باعث قدرت و اقتدار ایران خواهد بود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف بیان کرد: با توجه به اینکه ما در شرایط  خاصی به سر می‌بریم و اطراف کشور ما جنگ و آشوب است، بر هر ایرانی لازم است که با حضور در انتخابات اقتدار ایران را بار دیگر به نمایش بگذارند.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی گفت: بزرگترین ابهت ایران حضور در انتخابات است و امیدواریم فردی انتخاب شود که اصلح باشد.

,

 

,

وی اذعان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بسیار مهم بوده و مردم فهیم استان هر فردی را که انتخاب نمایند حرمتش بر من واجب است و من در مسئولیتی که دارم نهایت تلاش برای احقاق حقوق مردم استان را خواهم داشت.

,

 

,

نماینده بیرجند درمیان و خوسف اظهار کرد: امیدواریم انشاءالله محرومیت های که وجود دارد با همراهی و همدلی کاهش پیدا کند ومردم ما هم این را آموخته اند که با وحدت و برادرانه برای آبادانی و اقتدار ایران بکوشند.

,

 

,

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد:حضور در انتخابات نمایش مردم سالاری دینی در خاورمیانه است و ان‌شاءلله شاهد هر چه باشکوه تر برگزارشدن انتخابات باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه