اخبار داغ

آماده باش سپاه مقداد رشت برای امنیت و حفاظت صندوق های انتخابات

آماده باش سپاه مقداد رشت برای امنیت و حفاظت صندوق های انتخابات
فرمانده سپاه مقداد رشت از آماده باش سپاه مقداد رشت برای امنیت و حفاظت صندوق های انتخابات خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از سرهنگ دوم پاسدار حمید یحیی پور در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ،با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره مظهر اقتدار ملی است، اظهار کرد:انتخابات نمایش مردم سالاری دینی و مایه اعتبار این نظام مقدس بوده و هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان خبر ,

وی تصریح کرد:دوستان و دشمنان چه داخلی و خارجی همواره چشم به میزان حضور و نتایج انتخابات دوخته اند تا در مقابل، سیاست های خاص خود را تدبیر نمایند.

,

وی افزود: د: بسیج همانند تمام صحنه‌های خدمتگزاری به نظام و انقلاب آماده برقراری امنیت انتخابات و حفظ آرامش در این صحنه سیاسی و بسیار مهم است.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود که حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است،همانند گذشته با استفاده از توان بسیجیان و در کنار سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آمادگی کامل خود را جهت حفاظت از امنیت صندوق های رای و صیانت از آرا مردم اعلام می دارد.

,

سرهنگ یحیی پور با اشاره به برقراری امنیت انتخابات، خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه مقاومت بسیج مقداد رشت با فراخوانی سه گردان بیت المقدس، گردان امام حسین(ع)،فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت به استعدا ۵هزار نفر جهت اشراف اطلاعاتی و ایجاد فضای امن و با آرامشی را جهت برگزاری انتخابات فراهم خواهد آورد و با هرگونه تخلف انتخاباتی و خرید و فروش آرا با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی قاطعانه برخورد می نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه