اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

انتخابات، نماد جمهوریت نظام است/ مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، دشمنان را مایوس می کنند

انتخابات، نماد جمهوریت نظام است/ مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، دشمنان را مایوس می کنند
امام جمعه میاندوآب گفت: جمهوریت نظام با حضور مردم تایید می شود و همه باید متحد و یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شویم تا تیر بر قلب دشمنان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با زرین خبر با دعوت از عموم مردم برای مشارکت حداکثری برای حضور در پای صندوق های رای در ۲۹۹ اردیبهشت، اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای، سرنوشت خود را تعیین می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در نظام اسلامی، به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است، افزود: جمهوریت نظام با حضور مردم تایید می شود و همه باید متحد و یکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شویم تا تیر بر قلب دشمنان باشد.

,

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما با حضور در پای صندوق های  رای در انتخاب سکاندار قوه مجریه که نقش مهمی دارد، انتخاب و سرنوشت خود را تعیین می کنیم.

,

حسن زاده تصریح کرد: ان شالله تمامی مردم میاندوآب به همراه ملت شریف ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت خود به صحنه می آیند و دشمنان را مایوس و دوستان نظام را خوشحال خواهیم کرد.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: همه برای مایوس کردن دشمنان و شاد و راضی کردن رهبری، شهدا و امام شهدا وارد صحنه شده و با حضور حداکثری خود دست رد بر سینه دشمنان و خط بطلان بر آرزوی آنان می کشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه