اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب؛

حضور مردم در صحنه، ضامن بقای انقلاب اسلامی/ حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه، توطئه های دشمنان را خنثی می کند

حضور مردم در صحنه، ضامن بقای انقلاب اسلامی/ حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه، توطئه های دشمنان را خنثی می کند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند، همانطور که حضور مردم در جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست روشنگری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی میاندوآب با تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت عموم مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی می کند، همانطور که حضور مردم در جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از دستاوردهای انتخابات و حضور مردم در صحنه نیز تضمین بقای انقلاب اسلامی است.

,

وی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای طراحی های دشمنان را خنثی می کند و سبب امنیت و بقای عمر انقلاب اسلامی می شود، همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حضور مردم در صحنه، سایه جنگ را از سرکشور برداشته است.

,

مولودی با بیان اینکه امروز دشمنان تلاش دارند تا جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند، تصریح کرد:  دشمنان بعد از اینکه از راه تهدید و تحریم به نتیجه نرسیدند به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند تا به جای تصمیم انقلابی و خدامحور بودن، کدخدا محور باشند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه ما به افرادی در تراز انقلاب اسلامی نیاز داریم، اظهار کرد: رای ما در سرنوشت نظام تاثیر  دارد و مردم باید حضور آگاهانه داشته باشند و در انتخاب خود دقت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا به دنبال منافع خود هستند، افزود: امام خمینی(ره) می فرمایند که تعریف آمریکا، عزای ماست و لذا باید بدانیم که دشمنان بر اساس منافع خود از کسی تخریب و یا تعریف می کنند.

,

مولودی با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان به دنبال کسی هستند که قوی عمل نکرده و در تراز سیاست های نظام حرکت نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه