اخبار داغ

مرتضوی در جمع خبرنگاران:

همراهی وزیر کشور با روحانی در بازدید از ستاد انتخابات شائبه انگیز است/ هیات اجرایی مرکزی تذکر دهد

همراهی وزیر کشور با روحانی در بازدید از ستاد انتخابات شائبه انگیز است/ هیات اجرایی مرکزی تذکر دهد
نماینده حجت‌الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور گفت: همراهی وزیر کشور به عنوان مجری انتخابات و رئیس هیأت اجرایی مرکزی با آقای روحانی برای بازدید از ستاد انتخابات کشور محل شائبه و اشکال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید صولت متضوی نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید آقای رئیس جمهور از ستاد انتخابات کشور هیچ منع قانونی ندارد اما همراهی وزیر کشور به عنوان مجری انتخابات و رئیس هیات اجرایی مرکزی قطعا محل شائبه و اشکال است؛ ایشان در جایگاه داور است و داور نمی تواند هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را همراهی کند که فکر می کنم این اتفاق برای اولین بار در طول تاریخ افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه افزود: امیدوارم هیات اجرایی مرکزی تذکر لازم را به آقای وزیر کشور بدهند که ایشان از جانب داوری و از وظایفی که قانون گذار بر عهده وی قرار داده خارج نشود و شائبه طرفداری را در اذهان نکند.

,

 

,

نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در روزهای اخیر مکاتباتی را با وزیر کشور داشتم مشکلات را خدمت ایشان اعلام کردم و خواستم که حضوری خدمتشان برسیم و مشکلات را بیان کنیم اما تا الان توفیق پیدا نکردیم. سامانه احراز هویت در بسیاری از جاها با مشکل مواجه شده که تذکرات لازم برای رفع مشکلات داده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه